کد خبر: ۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
رییس کل بیمه مرکزی باحضور در بیمه ایران، بامدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه ایران دیدار و گفتگو کرد.
دکتر همتی در این دیدار با اشاره به قدمت و جایگاه مهم بیمه ایران در صنعت بیمه تاکید کرد هرگاه بیمه ایران در کنار بیمه مرکزی حضور همراهانه داشته است، بیمه مرکزی بهتر توانسته است بازار را تنظیم و مدیریت کند و از این روست که نخستین شرکت بیمه ای که در دوره جدید مسوولیتم درآن حضور یافته ام ، بیمه ایران بوده است.
رییس کل بیمه مرکزی ضمن تبریک انتصاب آقای پورکیانی افزود: بیمه ایران موتور توسعه صنعت بیمه کشور است که اگر خوب حرکت نکند سایر بخش ها و شرکت های صنعت بیمه نیز دچار مشکل می شوند بنابراین بیمه ایران باید به عنوان یک بنگاه مهم اقتصادی، در عین خدمت رسانی، سودآور باشد.
دکتر همتی پتانسیل و توان تخصصی و فنی بیمه ایران را بسیار قابل توجه دانست و با اشاره به اینکه بیمه ایران بایستی نقش اساسی در صنعت بیمه داشته باشد خاطرنشان کرد: بیمه مرکزی، بیمه ایران را بازوی اصلی اجرایی خود در صنعت بیمه می داند از اینرو علاوه بر کمک های مختلفی که بیمه ایران در بخش های فنی و کارشناسی به بیمه مرکزی ارائه می دهد، بیمه مرکزی نیز در توسعه محصولات جدید به بیمه ایران کمک خواهد کرد.
رییس کل بیمه مرکزی همچنین با اشاره به شرایط خاص صنعت بیمه در چند ماه اخیر، ضمن تاکید بر ضرورت شفاف سازی و مقابله با فساد در صنعت بیمه افزود: باتوجه به اینکه همه بیمه ها به تعبیری سوار بر یک کشتی هستیم و مشکلات هم یکی محسوب می شود، همه باید برای رفع مشکلات صنعت بیمه تلاش کنیم.
در این دیدار همچنین آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ضمن تشکر از رییس کل بیمه مرکزی به جهت حضور در بیمه ایران تصریح کرد: بیمه ایران با قدمتی بیش از 80 سال، پدر معنوی صنعت بیمه محسوب می شود و در دوره جدید بیش از هر چیز در پی خلق ارزش ویژه و مزیت های جدید برای مشتریان خواهد بود.
آقای پورکیانی با بیان اینکه بهترین دوره های فعالیت در بیمه ایران مربوط به زمانی است که درکنار بیمه مرکزی تعامل مناسبی وجود داشته است از بیمه مرکزی خواست بدون در نظر گرفتن شرایط ویژه به بیمه ایران نیز همانند سایر شرکت های بیمه نگاه کند.
در ادامه این دیدار همچنین تعدادی از مدیران بیمه ایران نقطه نظرات خود را بیان کردند.
علاوه بر دکتر همتی و آقای پورکیانی، آقایان حیدری، دکتر افتخاری، نعمت الهی، سلامی، پورکاویان، میرآقایی، محتشم، امیری، فتاحیانی، اسدنژاد، مهدی پور، رضایی، زاهدنیا، جهانگیری، ترابی، سادات میر ، فراشیانی و فراهانی در این جلسه حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: