کد خبر: ۳۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
مدیریت گروه ویژه بانکداری اجتماعی، ستاد اجرائی مرکز به استان تهران واگذار شد.
به گزارش روابط عمومی استان تهران، مدیر استان در جلسه توجیهی که در این راستا برگزار شده بود، با اشاره به مسئولیت جدید واگذار شده به استان تهران، ایثار و فداکاری، اصلاح نگرش و تفکر با رویکرد همگرایانه را لازمه دستیابی به موفقیت دانست.
محمدرضا موسی زاده گفت: بانکداری اجتماعی موضوع فعالیتی است که برای دستیابی به اهداف تعیین شده و بلندمدت بانک قرض الحسنه رسالت در نظر گرفته شده است که این موضوع باید تبدیل به یک فرهنگ شود. وی بومی‌سازی فعالیت‌ها و ایجاد مدل‌هایی که از بطن جامعه بیرون می‌آیند را تنها راه نجات جامعه از معضل بیکاری و دیگر چالش‌های اجتماعی است و افزود: چنانچه این امر محقق شود نرخ بیکاری کاهش و همگرایی، هم‌بستگی و بلوغ فرهنگی در جامعه حاکم خواهد شد.
موسی زاده با اشاره به روند شکل گیری بانکداری اجتماعی گفت: در سال 1392این مدل در مدیریت استان تهران شکل گرفت، سال 1393 نظریه پردازی و شکل گیری چارچوب های بانکداری اجتماعی در سطح مدیران عالی، دیماه 1394شکل گیری گروه های ویژه و ابتدای سال 1395 گروه بندی مشتریان در گرایش ها و مشاغل تخصصی شکل گرفت.
مدیر استان تهران افزود: استراتژی بانکداری اجتماعی، درواقع یک پارادایم شیفت از کار درسطح به کار درعمق وارائه خدمات به شکل تخصصی به مشتریان است.
وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در حال گذار به سبک نوین و بدیع مشتری مداری است، افزود: گروه ویژه و ستاد اجرائی مرکز از جمله وظایف محوله به این مدیریت است.
موسی زاده با اشاره ویژگی های اصلی بانکداری اجتماعی اظهارداشت: افزایش سقف پرداخت وام تا 300 میلیون ریال ، اعتبار سنجی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در بستر بدون شعبه از جمله این ویژگی هاست.
وی باور قلبی به بانکداری اجتماعی توسط همکاران را مهمترین عامل توسعه آن دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: