کد خبر: ۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
شرکت سهامی بيمه "ما" در استان مازندران توانست بيش از 50 درصد از بيمه نامه هاي فروخته شده خود را به بيمه نامه های عمر و سرمايه‌گذاري اختصاص دهد كه با وجود ضريب نفوذ بيمه عمر و سرمايه گذاري در کشورمان اين دستاورد بزرگي (در صنعت بیمه) خواهد بود. که یکی از علت های این گسترش فرهنگ بیمه به نقش آموزش های جدید فروش بیمه های زندگی و بازاریابی های مدرن با توجه به اصول علمی است.
به گزارش روابط عمومی ، اين  كارگاه تخصصي كه براي نمایندگان محترم استان مازندران برگزار شد، عامل مهمي است تا شبکه فروش با درك درستي به بازاريابي علمی و مدرن بپردازند.
در همين رابطه رییس محترم شعبه  بيمه "ما" در ساري با اشاره به ضرورت ارتقاي علمي نمايندگان محترم در حوزه بازاريابي و اصول مذاكره اظهار كرد: در حال حاضر ناب‌ترين محصولات بيمه اي را در حوزه بيمه عمر و سرمايه‌گذاري به مشتريان خود ارائه مي دهیم و براي ارتقا سطح كيفي فعاليت نمايندگان محترم اين دوره هاي آموزشي برگزار شد تا علاوه بر توفيق روز افزون، فرهنگ بیمه در استان رشد بیشتری پیدا کند.
محمدي گل‌افشاني  افزود : برای گسترش فرهنگ بیمه لازم است همه شرکت های بیمه ای اقدام نمایند تا با فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری بتوانیم آینده روشنی را به خانواده های عزیز کشورمان هدیه نمائیم و انشاالله شاهد رشد چشم گیر توجه به خرید بیمه نامه ها باشیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: