کد خبر: ۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
تجارت آنلاین - شرکت های بزرگ تجاری حضور کمرنگی در المپیک ریو دارند و اسپانسرها نیز بلیطهای خریداری شده را پس داده اند.
به گزارش وال استریت ژورنال، شرکت مکدونالدز در المپیک سال 2012 لندن یکی از بزرگترین محوطه ها برابر 32 هزار متر را در پارک المپیک به راه انداخت درمقابل در المپیک ریو فضای فروشگاه مکدونالدز به یک دهم این مساحت نیز نمی رسد و حتی صندلی برای نشستن وجود ندارد.

خیابانهای ریودوژانیرو یا اتوبوسهای شهری با نام برندهای بزرگ به چشم نمی خورد و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی اسپانسرهای المپیک بسیار اندک است.مقامات المپیک و دیگران می گویند اسپانسرهای بزرگ از این رویداد استفاده نمی کنند و حتی بلیطهای خریداری خود را پس داده اند. در ریو اسپانسرها با چندین چالش روبرو شدند از جمله رکود اقتصادی، تغییردر استراتژی بازاریابی و این موضوع که رویدادهای المپیک در یک منطقه پارک المپیک رخ نمی دهد و در سراسر شهر گسترده است.حضور کمرنگ اسپانسرهای المپیک نشانگر حساسیت به بی ثباتی اقتصادی سیاسی برزیل است. چندین اسپانسر بزرگ اعلام کردند که حضورشان در ریو به دلیل ویروس زیکا و خطرات امنیتی کم نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار