کد خبر: ۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
سياوش زراعتي مدير عامل بانك صادرات ايران در پيامي خطاب به كاركنان اين بانك ضمن تاكيد بر ضرورت همگرايي و افزايش بهره وري، استفاده از همه ظرفيت ها و قابليت ها براي نقش آفريني بيشتر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و ايجاد ارزش افزوده موثرتر براي سهامداران و مشتريان را خاطر نشان كرد.
متن پيام بشرح زير مي باشد:
همکاران عزیز و ارجمند،
خداوند منان را شاکرم که فرصت حضور در جمع خانواده بزرگ بانك صادرات را برای بنده فراهم نموده است. این گونه فرصت ها براي هر انساني نادر و مايه خرسندي و افتخار براي بنده مي باشد. تعیین سال ١٣٩٥ به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی" از سوی رهبر معظم انقلاب و ابلاغ شعار "اقدام و عمل" جهت اجراي اين سياست راهبردي، وظیفه خطیری را بر دوش کلیه مديران و فعالین عرصه اقتصاد كشور عزيزمان ايران اسلامي نهاده است.در این میان، تلاشگران عرصه پول و بانک به واسطه جایگاه حساس خود در اقتصاد كشور، وظیفه سنگین تری خواهند داشت. ناگفته پیداست که شبکه عظيم بانک صادرات ایران و کارکنان خدوم و زحمتکش آن چه نقش بي بديلي در این عرصه ايفا مي نمايند. ایفای اين نقش حساس الزاماتي داشته كه بسترهای آن در شبکه گسترده بانك ما وجود داشته و کمبودهای احتمالی نیز به همت والای شما عزیزان، محل نگرانی نخواهد بود. اعتقاد دارم حضور بنده در اين شبكه گسترده در آستانه قبول مسئوليت هدايت يك بانك خصوصي، مشيت الهي و صرفاً يك تكليف شرعي در ادامه افتخار خدمت در بانكهاي دولتي قبلي بوده و به هر حال در پذیرش این مسئولیت، پس از عنایات ایزد سبحان، مستظهر به همکاری و دلگرمي شما عزیزان می باشم. رجاء واثق دارم جز با همدلی و همراهی شما سرچشمه مقصود هویدا نخواهد شد.با بررسی های انجام شده، برنامه هاي ذیل را در جهت تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و ارزش آفريني براي سهامداران مدنظر قرار داده ام:
الف) افزایش كارايي و سودآوری شعب و شرکت های زيرمجموعه بانك
ب) افزایش توان تخصصی همکاران
ج) اهتمام جدي به رعايت بهداشت اعتباري و پيگيري وصول مطالبات بانك
معتقدم در مسیر فوق همگی ما امانتداران نظام، سهامداران بانک و همچنین وکیل سپرده گذاران می باشیم. انجام مسئولیت های امانتداری و وکالت می طلبد با سرلوحه قراردادن تعهد، شفافیت، سلامت و صداقت، بهترین مساعی خود را جهت نیل به اهداف مذکور با به کارگيري مفاهيم حاكميت شركتي به كار گیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: