کد خبر: ۳۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
ليبروي پرافتخار تيم واليبال بانك سرمايه تنها آسيايي است كه كاپ بهترين بازيكن جام جهاني را در ويترين افتخارات خود دارد.
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه و به نقل از سرمايه كلاب، ليبروي پرافتخار تيم واليبال بانك سرمايه تنها آسيايي است كه كاپ بهترين بازيكن جام جهاني را در ويترين افتخارات خود دارد. وي با اينكه به طور ناباورانه از تيم اعزامي به المپيك ريو خط خورد اما معتقد است، پيروزي ايران موفقيت كل جامعه واليبال كشور است؛ وي در اين ارتباط به سرمايه كلاب گفت، اگر چه آرزو داشتم به المپيك بروم اما از صميم قلبم براي موفقيت تيم ملي دعا كردم.
ظريف كه يكشنبه شب به همراه تيم بانك سرمايه راهي ميانمار محل برگزاري مسابقات باشگاه هاي آسيا شد پيش از اين سه مرتبه جايزه بهترين ليبروي آسيا را هم به خود اختصاص داده است و از نظر وي تيم بانك سرمايه شانس اول قهرماني مي باشد چرا كه در همه پست ها تكميل است و كم و كسري ندارد. ليبروي خوب تيم بانك سرمايه مشكل تيم را در دو سه روز اول سفر به ميانمار و خستگي احتمالي بعضي از بازيكنان المپيكي عنوان كرد و در خصوص جايگاه واليبال ايران تاكيد داشت؛ سطح واليبال ايران بالاتر از آسيا مي باشد و بايد تلاش كرد و اين برتري را بار ديگر در اين مسابقات به اثبات برسانيم. به گفته وي، باشگاه بانك سرمايه سازماندهي خوبي دارد و سال به سال شرايط حرفه اي تري پيدا خواهد كرد و در آينده يك نام ماندگار در واليبال حرفه اي ايران و آسيا خواهد شد.
گفتني است تيم واليبال بانك سرمايه كه براي شركت در مسابقات باشگاه هاي آسيا به ميانمار سفر كرده است عصر امروز سه شنبه مورخ 2 شهريور ماه ساعت 18:30 به وقت محلي و 16 به وقت تهران با تيم آلتاي قزاقستان بازي دارد و صبح امروز و چند ساعت قبل از نخستين ديدارش در اين رقابت ها اولين تمرين خود را انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: