کد خبر: ۳۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
شعبه جديد كرمان بانك ايران زمين با حضور مسئولين و مشتريان بانك افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي: شعبه جديد بانك ايران زمين در مديريت شعب استان كرمان، طي مراسمي با حضور آيت اله جعفري نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان، مهندس سنجري معاون و مدير كل امور اقتصادي استانداري كرمان، مهندس شيخ اسدي مدير كل امور اقتصادي و دارايي، اميري رئيس شوراي هماهنگي بانك ها در استان و جمعي از كسبه و مشتريان به بهره برداري رسيد.
در ابتداي مراسم خواجوئي مديريت شعب استان كرمان ضمن خير مقدم به مسئولين و مشتريان از آيت الله جفري نماينده ولي فقيه در استان كرمان درخواست كرد به مناسبت اين اقدام و در ارتباط با سيستم بانكي نكاتي را بيان كنند.
آيت اله جعفري با قرائت حديث مشهوري از پيامبر اكرم(ص) ( من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق) و سوره والعصر با برشمردن كار طاقت فرساي كارمندان بانك و توقعات مشتريان بانك و همچنين تأكيد بر رعايت آداب و احترام كارمندان به مشتريان و ارائه خدمات مطلوب، خدمت به خلق را يك نوع عبادت به خلق برشمردند.
در ادامه اميري دبير شوراي هماهنگي بانك ها نسبت به اعلام وضعيت سيستم بانكي استان از لحاظ منابع- مصارف مطالبات  مطالبي را بيان كرد و به عملكرد بانك ايران زمين و رشد منابع بانك در مقايسه با سال قبل اشاره كرد و عملكرد اين بانك را مطلوب بر شمرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: