کد خبر: ۳۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
دكتر خاني، عضو هيأت مديره و قائم مقام مدير عامل بانك سرمايه:
طي مراسمي با حضور دكتر خاني، عضو هيأت مديره و قائم مقام مدير عامل بانك سرمايه، از همكار آزاده و جانباز و نيز همكاران فعال در تهيه ماهنامه داخلي بانك تقدير به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، دكتر خاني در ابتداي اين مراسم، با اشاره به فداكاري هاي بزرگ ايثارگران و خانواده هاي معظم آن ها اظهار داشت: امنيت، آسايش، استقلال و عزت ما تماماً مديون ايثارگران است و هيچ يك از امتيازات دنيوي نمي تواند اين دين بزرگ را جبران كند.
عضو هيأت مديره و قائم مقام بانك سرمايه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حركت قهرمانانه ايثارگران در گذشتن از تمامي تمايلات دنيوي و حضور در جبهه ها، بيان داشت: تقدير از اين بزرگواران چيزي بر منزلت و جايگاه والاي ايشان نمي افزايد بلكه زندگي ما را به واسطه اين قدرشناسي بركت و عزت مي بخشد.
دكتر خاني در ادامه با اشاره به لزوم پاسداشت مقام ايثارگران و احترام به آنها و خانواده هاي معظمشان اظهار داشت: توصيه اكيد من به همكارانم در بانك سرمايه، حفظ حرمت و احترام ايثارگران و خانواده هاي معظم ايشان است كه بانك ما افتخار پذيرايي از آن ها را در شعب خود دارد. ايثارگران و خانواده هاي ايشان مشتريان ويژه بانك سرمايه هستند و ما بايد با تمام توان در خدمت رساني به اين عزيزان بكوشيم.
شايان ذكر است در بخش ديگري از اين مراسم كه با هدف تقدير از همكاران فعال در تهيه ماهنامه پيام سرمايه به مناسبت كسب رتبه برتر در يازدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي برگزار شده بود، دكتر خاني با تشكر از زحمات همكاران روابط عمومي اظهار داشت: روابط عمومي زبان گوياي سازمان و بازتابنده سيماي آن است. ماهنامه پيام سرمايه نيز كه حاصل تلاش اين عزيزان است به واسطه زيبايي ظاهر و وزانت متن به نوبه خود در ميان نشريات داخلي بانك ها بي نظير است و آينه اي روشن و شفاف در انعكاس و تشريح عملكرد بانك در ميان همكاران و ديگر سازمان ها به شمار مي آيد.
گفتني است در پايان اين مراسم دكتر خاني با اهداي لوح يادبود به حميد رضا بني اسد، همكار آزاده جانباز، و نيز همكاران فعال در تهيه ماهنامه پيام سرمايه از ايشان تقدير نمود.  
نام:
ایمیل:
* نظر: