کد خبر: ۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
قائم مقام مدیرعامل بانک قوامین گفت: قانون عملیاتی بانکداری بدون ربا پس از تصویب توسط امام خمینی( ره) به عنوان یکی از قوانین مترقی در کشور مطرح شده است. حمیدرضا نجف پور قائم مقام بانک قوامین ، اظهار کرد: در سیاست کلان نظام وظایفی، از جمله توزیع هوشمندانه و عالمانه سرمایه های موجود دربانک ها برای راه اندازی کسب و کار حلال توسط مردم برعهده سیستم بانکداری کشور نهاده شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک دکتر نجف پور که در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک قوامین در استان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب خاطر نشان کرد : از جمله وظایف بانک های اسلامی تخصیص منابع به لایه های مختلف اقتصاد درکشوربوده و بر این اساس باید بانکداری بدون ربا در جامعه ترویج یابد.
قائم مقام مدیر عامل بانک افزود : سند تحول  بانک قوامین با الهام از اسناد بالا دستی از جمله سند اقتصاد مقاومتی و دیگر اسناد اقتصادی کشور و با تدبیر فرمانده ناجا و به منظور عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری درسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تهیه و تدوین شده است.
وی بیان کرد: در حوزه سیاست گذاری، تدوین راهبردهای کلان، اکشن پلن ها و استمرار در مراقبت یا پیاده شدن درست عقود، سیستم بانکی به درستی عمل نکرده و دارای ضعف جدی است.
دکتر نجف پور هم چنین تصریح کرد : در حوزه اقتصاد مقاومتی سیاست های 24گانه ابلاغی مقام معظم رهبری به چند بخش به طور کلیدی توجه شده که از آن جمله نقش مهم  بانک ها در تقویت اقتصاد رفاه و امنیت اجتماعی است.
وی ادامه داد: در سیاست های اقتصاد مقاومتی به بحث تولید و اشتغال در صنایع خرد و حمایت از معیشت خانوار توجه جدی شده که بانک قوامین نیز در این راستا فعالیت خود را با حمایت از بنگاه های کوچک و راکد در استان های مختلف آغاز کرده است.
در این آیین روح الله بهمنی به عنوان مدیر جدید شعب بانک قوامین استان لرستان معرفی و از زحمات ابراهیم میر رضایی مدیر اسبق  این بانک تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: