کد خبر: ۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
میرزاده:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سازمان میراث فرهنگی در یک سال گذشته در جذب گردشگر عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی در دراز مدت می توانیم از این صنعت به اندازه نفت درآمد داشته باشیم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛حمید میرزاده در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: میراث فرهنگی پیش از آنکه یک سازمان اجرایی باشد، علمی است و کار این سازمان به ما بسیار نزدیک است و می توانیم در بسیاری از تصمیمات هماهنگ عمل کنیم.
 
وی ادامه داد: امروز اکثر مردم به این نتیجه رسیده اند که میراث فرهنگی هویت آنان است و اهمیت فراوانی دارد.
 
میرزاده در رابطه با تفاهمنامه ای که امروز به امضا رسید، اظهار داشت: تمامی همکاری های ممکن بین دو سازمان در این تفاهمنامه دیده شده و می توان این تفاهمنامه را زیربنای برنامه های آینده دانست.
 
وی یادآور شد: استعداد و پتانسیل های سازمان میراث فرهنگی در استان ها متمرکز است و دانشگاه آزاد می تواند با این سازمان در استان ها نیز تعامل خوبی داشته باشد.
 
میرزاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش 8 برابری اعتبارات فرهنگی دانشگاه آزاد به طور حتم همکاری های ما در زمینه های فرهنگی با سازمان میراث فرهنگی بسیار بهتر خواهد بود و خوشحالم که این تفاهمنامه در هفته دولت به امضا می رسد.
 
انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: