کد خبر: ۳۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
جشنواره فرهنگی عترت با حضور معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در کردستان برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، رضا عسگری - معاون سرمایه انسانی بانک - با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه هر سازمانی است، گفت: رفع دغدغه‌ها و ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان از مهم‌ترین وظایف معاونت سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در سال‌جاری است.
معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد  ارتقاء سطح توان و تخصص کارکنان را امری ضروری دانست و گفت: این مهم با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف از سوی بانک دنبال می‌شود.
عسگری خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر و رفتار شناسی مشتریان از جمله اقداماتی است که در دستور کار این بانک قرار گرفته و اجرا شده است.
وی با تاکید بر اهمیت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: مشتریان جایگاه ویژه ای در پیشبرد اهداف و راهبردهای بانک دارند از اینرو باید شناسایی نیازها و انتظارات آن ها، محصولات و خدماتِ مناسب با نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شود.
در ادامه، ملامحمدی - رئیس اداره امور شعب استان کردستان - گفت: بانک مهر اقتصاد به سبب بهره‌مندی از کارکنان صدیق و خانواده‌های متدین آنها از اعتبار خوبی در نظام بانکی برخوردار است.
وی تحقق بانکداری اسلامی را مهم‌ترین اولویت این بانک عنوان کرد و گفت: معنویت و مباحث اعتقادی از مسائل بسیار مهم در بانک مهر اقتصاد است به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزش احکام و مسائل شرعی برای کارکنان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
وی نقش همسران و خانواده‌ها را در موفقیت کارکنان بسیار مهم عنوان کرد و ابراز داشت: کسب رتبه نخستِ بهره‌وری در سال گذشته حاصل حمایت بی‌دریغ خانواده‌ها بوده لذا تلاش برای حفظ این موفقیت و کسب مدارج بالاتر در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های بانک مهر اقتصاد در استان کردستان است.
رئیس اداره امور شعب استان کردستان از ترویج فرهنگ قرآنی به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های بانک مهر اقتصاد در استان نام برد و گفت: بحث برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات قرآنی در سه سطح همکاران، همسران و فرزندان آنها در سطح استان مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شده است.
گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی همراه بود و در پایان هدایایی به رسم یادبود از به خانواده ها اهداء شد.   

نام:
ایمیل:
* نظر: