کد خبر: ۳۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
جلسه ای با حضور تعدادی از کارگزاران استان اصفهان و سرپرست مدیریت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ به منظور افزایش تعامل با کارگزاران فعال دراستان اصفهان و آشنایی با ظرفیت های شرکت بیمه دی ، جلسه ای در محل ساختمان شعبه اصفهان برگزار شد.
در این جلسه سرپرست مدیریت استان اصفهان ، ضمن معرفی شرکت بیمه دی با موضوع تاریخچه، سرمایه ، شبکه فروش، ترکیب پرتفوی، سهم بازار، سطح توانگری مالی و سطح توانایی خدمت رسانی ، بیان کرد که هراندازه شناخت کارگزاران از شرکتهای بیمه بیشتر شود، تعامل مثبت تری ایجاد می شود .
همچنین تعاریف مرتبط با کارگزار، جایگاه حقوقی این شخصیت، بررسی تعهداتی که کارگزار همزمان با دریافت پروانه به بیمه مرکزی ارایه می دهد، مرور قوانین و مقررات ، بحث و بررسی درخصوص ویژگی های یک مشاور امین عنوان شد.
در این جلسه کارگزاران نیز به برخی از خواسته های خود ، اعم از پرداخت خسارت درحداقل زمان ممکن به مشتری، آشنا بودن کارشناسان شرکتهای بیمه به وظایف خود درقبال کارگزاران ، اطلاع رسانی به موقع طرح ها و تغییرات، پرداخت به موقع کارمزد، نیاز به امنیت و اینکه شخص کارگزار می خواهد حقوق قانونیش در شرکت های بیمه محترم شمرده شود ، اشاره کردند.
در پایان نیز درخصوص مزایا و پوشش های بیمه ای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ، لزوم برگزاری جلساتی بصورت فصلی و ... مطالبی مطرح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: