کد خبر: ۳۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
معاون حقوقی رئیس جمهوری:
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: کسانی که روزی به دنبال به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی بودند، امروز علی رغم میل باطنی شان، ناگزیر به کمک گرفتن از جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریسم هستند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: کسانی که روزی به دنبال به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی بودند، امروز علی رغم میل باطنی شان، ناگزیر به کمک گرفتن از جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریسم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام مجید انصاری در جلسه شورای اداری آبیک افزود: اگر امروز فرانسه، آلمان، انگلیس و حتی آمریکا در داخل خاک خود از تروریسم هراس دارند و طوفان تروریسم کشورهای منطقه را در می نوردد، اما ایران کانون امنیت برای ایرانیان و پیام آور امنیت برای منطقه و جهان است.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه متأسفانه گاهی در رقابت های سیاسی عظمت ملت ایران که ناشی از اداره موفق کشور در عبور از اقیانوس توطئه و بحران بوده ، نادیده گرفته می شود، گفت: برخی گمان می کنند، اگر موفقیت ها تبیین شود، صرفاً تبلیغی برای دولت خواهد بود. این نگاهی کودکانه است چرا که اگر امروز، دنیا در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده ناشی از پیوند مردم و ولایت است.

انصاری اظهار داشت: امروز با وجود همه مشکلات توانسته ایم وضعیت تولیدات کشاورزی را متحول کنیم، به شکلی که نیاز کشور به واردات حدود 4 میلیون تن در سال تبدیل به وضعیتی شده که امسال اندکی مازاد بر نیاز کشور نیز تولید داشته ایم و رکود تولید شکر در کشور با تولید 1.5 میلیون تن شکر شکسته شده است.

انصاری با اشاره به عزم جدی دولت برای مبارزه با قاچاق و فساد، خاطر نشان کرد: در 3 سال گذشته حجم قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار به حدود 15 میلیارد دلار رسیده و در آینده ای نزدیک با تمهیدات نرم افزاری و سخت افزاری که دولت اندیشیده و سامانه واحد گمرکی که در آستانه آغاز بکار است به صورت ریشه ای به مبارزه با قاچاق کالا خواهیم پرداخت.

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: برخی مخالفت ها و مقاومت ها در برابر سیاست های دولت از سوی کسانی است که از آشفتگی اقتصاد کشور و با بهانه تحریم سوء استفاده های میلیاردی می کردند و امروز جلوی این تخلفات گرفته شده است.

انصاری گفت: دولت در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی هفت هزار و 500 واحد تولیدی را که با مشکل مواجه بودند مورد شناسایی و حمایت قرار خواهد داد. همچنین در راستای ایجاد رونق بیشتر بدهی خود به بانکها و بدهی بانکها به بانک مرکزی را با وجود تنگناهای مالی شدید سبک کرده تا بانکها با توان بیشتری از صنعت و تولید حمایت کنند.

برچسب ها: انصاری ، دولت ، میلیاردی
نام:
ایمیل:
* نظر: