کد خبر: ۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
با تصویب نمایندگان؛‌
با تصویب نمایندگان ساز و کار تسویه حساب خزانه‌داری کل کشور با وزارت نفت، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های نفت، امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به تصویب هیئت‌وزیران خواهد رسید.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛نمایندگان در ادامه بررسی دائمی کردن احکام بودجه بند "ط" ماده 1 طرح الحاق برخی مواد به قانون بخشی از مقررات مالی دولت را بررسی و تنظیم کردند.  
 
آیین‌نامه اجرائی این ماده شامل ساز و کار تسویه حساب خزانه‌داری کل کشور با وزارت نفت از طريق شرکت دولتی تابعه ذی‌ربط و همچنین قراردادی که وزارت نفت به نمایندگی از طرف دولت با شرکت مزبور در چهارچوب مفاد این ماده برای عملیات نفت، گاز، پالایش و پخش منعقد می‌کند، ظرف سه ماه از تاريخ تصويب این قانون به‌ پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های نفت، امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به‌تصویب هیئت‌ وزیران می‌رسد.
 
دستورالعمل‌های حسابداری لازم به نحوی که آثار تولید و فروش نفت خام و میعانات گازی در دفاتر قانونی و حساب سود و زیان شرکت‌های دولتی تابع ذی‌ربط وزارت نفت انعکاس داشته باشد به‌ پیشنهاد وزارت‌ نفت و تأیید وزارت امور اقتصادی و دارایی تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: