کد خبر: ۳۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
مدير آموزش موسسه اعتباري ثامن از برگزاري سمينار آموزشي روانشناسي و مديريت رفتار با مشتريان بانکي در تمامي حوزه‌هاي ثامن خبرداد.

مدير آموزش موسسه اعتباري ثامن از برگزاري سمينار آموزشي روانشناسي و مديريت رفتار با مشتريان بانکي در تمامي حوزه‌هاي ثامن خبرداد.
محمود نوري مدير آموزش موسسه اعتباري ثامن بابيان اينکه سمينارهاي آموزشي روانشناسي و مديريت رفتار به شکل مستمر و بر اساس برنامه‌ي مدون آموزشي در تمامي حوزه‌هاي برگزار شده است، اظهار داشت: سمينارهاي آموزشي روانشناسي و مديريت رفتار براي کليه پرسنل برگزار شده است.
وي تصريح کرد:  برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي کارکنان نقش تعيين‌کننده داشته و از عوامل تاثيرگذار در پيشرفت شبکه است.
به گفته نوري نخستين قدم براي دستيابي به رضايت مشتريان آگاهي و شناخت هر چه بيشتر از خصوصيات و ويژگي‌هاي آنان است.
وي تنها وسيله انتقال و دريافت اطلاعات به مشتريان را  از طريق ارتباط با ديگران عنوان کرد و افزود : بيان افکار و احساسات ، گوش دادن به پيام‌هاي کلامي، دريافت پيام‌هاي غيرکلامي و پاسخ‌دهي ،ارتباط و پذيرش، مسئوليت، احترام، اعتماد و صداقت از مؤلفه‌هاي اساسي اين سلسله از سمينارهاي آموزشي بوده است.
 نوري خاطرنشان کرد: در خلال برگزاري اين دوره‌ها موضوعاتي پيرامون اجزاي ارتباط ، موانع ارتباط، ويژگي‌هاي ارتباط مؤثر، عناصر هوش هيجاني، اصول خوب صحبت کردن ، نحوه برخورد با مشتريان شاکي و مهارت‌هاي گوش دادن ارائه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: