کد خبر: ۳۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
با کشف قیمت 9999 ریالی
با اعلام پیغام ناظر بازار 10 درصد از سهام شرکت آسان پرداخت پرشین با سرمایه هزار میلیارد ریالی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس و در نماد معاملاتی "آپ" عرضه شد و در نهایت هر سهم آن 9999 ریال کشف قیمت شد.
طی روز جاری تعداد 100 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت آسان پرداخت پرشین به عنوان پانصدمین شرکت پذیرفته شده در بورس و ارواق بهادار تهران در بخش رایانه و فعالیت های مربوط به آن در نماد معاملاتی "آپ" جهت کشف قیمت عرضه شد که تعداد 40 میلیون سهم از آن جهت عرضه به کارکنان شرکت آسان پرداخت پرشین انجام شد.
از این رو با توجه به سود برآوردی 1468 ریالی "آپ" برای سال مالی منتهی به 95.12.30 و کشف قیمت 9999 ریالی آن نسبت پی بر ای 6.81 مرتبه ای برای خود برگزید.
علاوه بر این شرکت آسان پرداخت پرشین بر اساس عملکرد 6 ماهه نخست سال مالی جاری با پوشش 49 درصدی سود برآوردی، 721 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است.
در پایان این گزارش می افزاید، با توجه به ابلاغ شرکت بورس مبنی بر عدم تخصیص عرضه اولیه از طریق سیستم آنلاین، به دلیل وجود مشکلی که بارها و در زمان عرضه های اولیه در هسته معاملات شاهد آن بودیم هر کارگزاری نحوه تخصیص سهام "آپ" را به مشتریان آنلاین خود به صورت اختصاصی اعلام کرده است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار