کد خبر: ۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
شهر بازی رویاهای شهر اصفهان صبح امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در فضایی به مساحت ۱۷۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۶۰ هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از نسیم؛ شهربازی رویاهای شهر اصفهان در فضایی به مساحت 170 هزار مترمربع و زیر بنای 60 هزار مترمربع و با اعتباری بیش از 700 میلیارد ریال، در کمربندی شرق اصفهان احداث شده است.
 
این شهربازی مدرن با هفت بخش موضوعی مختلف و بیش از 70 جاذبه متنوع در فضاهای باز و بسته، قابلیت پذیرایی از 600 بازدید کننده در مدت 7 دقیقه را دارد.
 
در کنار این مجموعه عظیم تفریحی، جاذبه‌های دیگری از قبیل فضاهای تجاری، ورزشی، اقامتی و سرگرمی احداث شده است.
 
معاون اول رئیس‌جمهور در آیین بهره‌برداری از این طرح بزرگ فرهنگی- تفریحی با اشاره به کارنامه درخشان شهر اصفهان در مقاطع مختلف انقلاب، گفت: اصفهان در همه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی پیش قدم و سرآمد بوده است.
 
آقای جهانگیری خشک بودن زاینده رود را مورد قبول هیچ ایرانی و اصفهانی ندانست و افزود: در شورای عالی آب کشور تصمیمات کارشناسانه و دقیقی برای احیای رودخانه زاینده رود گرفته شده است.
 
وی از جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با انتقال آب از تونل کوهرنگ 3 این رودخانه فلات مرکزی ایران جانی دوباره می‌گیرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: