کد خبر: ۳۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران همگام با سی و دومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی بانک در استان مرکزی به شهر اراک سفر کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام به همراه توکلی مدیر امور استان ها در این سفر، از دوایر ستادی مستقر در ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان بازدید نمودند و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته دستورات لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان مرکزی از شعب شهرستان های اراک، ساوه و مامونیه بازدید کرد و عملکرد آنان را در سه بخش منابع ، مصارف و میزان مطالبات مورد بررسی قرار داد.
 وی در بازدید از شعبه مامونیه ( کد 7011 ) عملکرد و امکانات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را مثبت ارزیابی کرد و در بررسی وضعیت شعبه کارگر ( کد 7008 ) بر توجه ویژه به گسترش حساب های جاری تاکید نمود.
پدرام در بازدید از شعبه میدان شهدا ( کد 7021 ) شهرستان ساوه ضمن ارزیابی صورتهای مالی و بایگانی پرونده های تسهیلاتی، بر انجام اقدامات ضروری برای حفظ و حراست اسناد شعبه تاکید کرد.
شایان ذکر است، شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری و جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار می گردد، از دیگر محور های این سفر استانی به شمار می آید.
بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارائه خدمات بهتر و ترویج سنت الهی قرض الحسنه با 20 شعبه فعال در شهرستان های مختلف استان مرکزی در حال خدمتگذاری به هموطنان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: