کد خبر: ۳۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
بانك سرمايه در راستاي عمل به مسئوليت اجتماعي خود، مراسم گراميداشت روز دانش آموز را با حضور برخي مسئولان خود در مدرسه پسرانه تهراني باقرشهر برگزار كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، به مناسبت فرارسيدن 13 آبان، بانك سرمايه مراسم گراميداشت روز دانش آموز را با حضور دكتر ناهيد مونسان، رئيس اداره روابط عمومي، بابك اقبالي، معاون اداره سازمان و بهبود روش ها و زهرا ميرباقري، معاون اداره آموزش و توسعه منابع انساني بانك سرمايه در مدرسه پسرانه تهراني باقرشهر تهران برگزار كرد.
در ابتداي مراسم، دكتر مونسان طي سخناني 13 آبان را روزي بزرگ و به يادماندني در تاريخ انقلاب اسلامي برشمرد و اظهار داشت: در چنين روزي بود كه ايران شاهد خيزش دانش آموزان آگاه و بصير، برضد دستگاه ستمشاهي بود.
وي در ادامه سخنان خود افزود: بانك سرمايه به عنوان بانكي كه فرهنگيان ارجمند، معلمان گرامي و كاركنان خدوم وزارت آموزش و پرورش، سهامدار عمده آن به شمار مي آيند وظيفه خود دانست تا اين مناسبت تاريخي را كه به نام دانش آموزان مزين شده است، در يكي از مدارس اين مرز و بوم و در كنار فرزندان دانش اندوز و تلاشگرش بزرگ و گرامي بدارد و بار ديگر با آرمان هاي امام راحل تجديد ميثاق كند.
شايان ذكر است در پايان اين مراسم گل و هدايايي به دانش آموزان مدرسه پسرانه تهراني توسط مسئولان بانك و مدرسه مذكور اهدا گرديد.  

نام:
ایمیل:
* نظر: