کد خبر: ۳۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
طی نشست دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی و سردار آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی، تفاهم ‌نامه‌ای نوشته شد که در صورت تحقق مفاد تفاهم‌نامه به‌صورت قرارداد امضا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، طی نشست دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی و سردار آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی، تفاهم ‌نامه‌ای نوشته شد که در صورت تحقق مفاد تفاهم‌نامه به‌صورت قرارداد امضا می‌شود.
 دکتر یونس مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: ازآنجایی‌که بنده متولد تبریز هستم، علاقه خاصی به تیم تراکتورسازی دارم و همواره طرفدار این تیم بوده‌ام.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی افزود: چندین بار جلساتی با دکتر آجورلو داشتیم تا راهی پیدا کنیم که مردم بیمه‌نامه‌هایشان را از کانالی تهیه کنند که به باشگاه تراکتورسازی کمکی صورت گیرد و بیمه رازی هم بخشی از حمایت‌هایش را به تیم تراکتورسازی اختصاص دهد.
عضو هیئت‌مدیره شرکت بیمه رازی تصریح کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای نوشتیم که طبق این تفاهم‌نامه کسانی که می‌خواهند خود، خودرو، منزل و.. را بیمه کنند و کمکی هم به باشگاه تراکتورسازی انجام دهند از این طریق بیمه خود را تهیه کنند تا به تیم محبوب خود کمک کرده باشند.
وی درباره چگونگی بیمه شدن هواداران تراکتورسازی از طریق بیمه رازی گفت: ما به‌زودی شماره پیام کوتاهی اعلام می‌کنیم تا هرکسی که قصد بیمه کردن منزل، خودرو و ... را دارد با ارسال پیامک به شماره مورد نظر همکاران ما با او تماس گرفته و بیمه‌نامه وی صادر شود.
دکتر مظلومی در پاسخ به اینکه آیا هواداران تراکتورسازی برای کمک به تیم محبوب خود باید هزینه بیشتری پرداخت کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست و هواداران در مواردی نیز قیمتی ارزان‌تر از قیمت شرایط مشابه را پرداخت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی تأکید کرد: با توجه به اینکه بیمه رازی در سطح یک توانگری قرار دارد و در حال حاضر بیش از 2 میلیون و پانصد هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند ما در راستای توسعه فعالیت‌های خود و کمک به باشگاه تراکتورسازی با توجه به علاقه شخصی بنده به این تیم با دکتر آجورلو این راه را در نظر گرفتیم تا به این تیم کمک کنیم.
لازم به ذکر است بیمه راضی نزدیک به 100 نمایندگی در شمال غرب کشور دارد که 70 نماینده در تبریز مستقرشده است

نام:
ایمیل:
* نظر: