کد خبر: ۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
تعدادی از نمایندگان تهران بیمه آرمان در دیدار و نشست صمیمی با مدیران ارشد این شرکت، مسائل و مشکلات خود را با ایشان در میان گذاشتند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این جلسه که با حضور علیرضا بیانیان مدیر عامل، هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی و مصطفی شمس سرپرست معانت فنی برگزار شد، دکتر رئیس الذاکرین ضمن خوشامدگویی به نمایندگان، سیاست ها و برنامه های این شرکت را برای ارتقای سطح دانش فنی و توان علمی و عملی نمایندگان مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم با تلاش تمام کارکنان و نمایندگان شاهد افزایش سهم خود در بازار باشیم و جایگاه واقعی شرکت را در صنعت بیمه ارتقاء بخشیم.
وی توانمندسازی نمایندگان را در مسير تعالی شرکت از اهداف و برنامه های بیمه آرمان دانست و گفت: وجود نمایندگان متخصص و کارآمد مهم ترین سرمایه بیمه آرمان و تضمین کننده بقای آن است و‌ در نقاط مختلف می‌تواند زمینه جذب مشتری و ارائه خدمات مطلوب را در کمترین زمان ممکن فراهم سازد و به افزایش پرتفوی و رشد شرکت منجر شود.
معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان گفت: صلاحيت ها و دانش فني و تخصصي نمایندگان تضمين كننده سلامت و پايداري شركت است و اين موضوع در دستور کار هیئت مدیره است و ما مسائل و مشکلات شبکه فروش را آسیب شناسی و دغدغه های نمایندگان و عوامل شبکه فروش را به جهت بهبود امور برطرف و به اصلاح امور خواهیم پرداخت.
علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان نیز در این جلسه نمایندگان و عوامل شبکه فروش را پیش قراولان بیمه آرمان دانست و گفت: تامين اطمينان و آرامش در مشتریان و بیمه گذاران در گرو گستردگي فعاليت سالم و مطمئن شبکه فروش است و یکی از اولویت های ما و مدیران ارشد شرکت ارتباط گیری و تعامل روزافزون با نمایندگان و شبکه فروش و ترفیع موانع و مشکلات پیش روی آنهاست.
در این جلسه، نمایندگان نیز علاوه بر بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، سؤالات و دغدغه‌های خود را با مدیران ارشد بیمه آرمان در میان گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: