کد خبر: ۳۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی" با بیان این‌که اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی است، گفت: تلاش داریم تا سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در آستانه سالگرد تاسیس بانک شهر با بیان این‌که سه سال از زمان فعالیت سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) بانک شهر می گذرد، گفت: با آغاز به کار سامانه نظارتی بانک شهر شاهد بودیم که فرهنگ نقدپذیری و پاسخگویی مدیران در بانک شهر تحقق یافت.
میرزایی با تاکید بر این‌که امروز در بانک شهر فرهنگ نقدپذیری نهادینه شده است، تصریح کرد: بی شک با افتخار می توانیم بگوییم که بانک شهر یک بانک پاسخگو است، چراکه شاهدیم بانک شهر گوش شنوا و چشم بینایی به نام سامانه (8655) دارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس بانک شهر تاکنون همواره این موضوع در نظر مدیریت بانک بوده که مشتریان و کارکنان همگی سرمایه های ارزشمند اجتماعی بانک به حساب می آیند، تصریح کرد: سامانه (8655) با اهداف گسترده ای با دو شاخص اصلی آموزش و نظارت آغاز به کار کرد و تا به امروز نیز به فعالیتش ادامه داده است. 
میرزایی افزود: سامانه (8655) در بعد نظارت همواره سه پیش شرط را مد نظر قرار داده است از جمله اینکه نظارت کارایی و کارآمدی است. ضمن آنکه ما معقدیم نظارت منجر به بهبود از شیوه ها گرفته تا روش های اجرا می‌شود.
وی افزود: نظارت به دنبال خود اصلاح و بهینه سازی دارد و منجر به تسهیل اجرای امور می‌شود.
وی با اشاره به این‌که هدف اصلی بانک شهر از آغاز به کار سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) از بین بردن کاستی‌ها و هموار کردن ضعف‌ها و کمبودها بوده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این سامانه ایجاد پیوند و تعامل خوب با مشتریان و به طور کلی شهروندان و نشاندن لبخند رضایت برچهره همگان بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به این‌که مدیریت بانک شهر همواره در نظر دارد که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود، خاطر نشان کرد: همه دست اندرکاران بانک شهر به این مهم اعتقاد دارند که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) سرمایه باارزشی دارد به نام اعتماد مردمی که حاصل امانت داری و بازخورد عمل دست اندرکاران و مدیریت بانک است، از همین رو در تلاشیم تا با تمام توان در مسیر توانمندسازی سامانه سامانه مردمی(8655) گام برداریم.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد.
 به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، با بیان این‌که اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی است، گفت: تلاش داریم تا سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در آستانه سالگرد تاسیس بانک شهر با بیان این‌که سه سال از زمان فعالیت سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) بانک شهر می گذرد، گفت: با آغاز به کار سامانه نظارتی بانک شهر شاهد بودیم که فرهنگ نقدپذیری و پاسخگویی مدیران در بانک شهر تحقق یافت.
میرزایی با تاکید بر این‌که امروز در بانک شهر فرهنگ نقدپذیری نهادینه شده است، تصریح کرد: بی شک با افتخار می توانیم بگوییم که بانک شهر یک بانک پاسخگو است، چراکه شاهدیم بانک شهر گوش شنوا و چشم بینایی به نام سامانه (8655) دارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس بانک شهر تاکنون همواره این موضوع در نظر مدیریت بانک بوده که مشتریان و کارکنان همگی سرمایه های ارزشمند اجتماعی بانک به حساب می آیند، تصریح کرد: سامانه (8655) با اهداف گسترده ای با دو شاخص اصلی آموزش و نظارت آغاز به کار کرد و تا به امروز نیز به فعالیتش ادامه داده است. 
میرزایی افزود: سامانه (8655) در بعد نظارت همواره سه پیش شرط را مد نظر قرار داده است از جمله اینکه نظارت کارایی و کارآمدی است. ضمن آنکه ما معقدیم نظارت منجر به بهبود از شیوه ها گرفته تا روش های اجرا می‌شود.
وی افزود: نظارت به دنبال خود اصلاح و بهینه سازی دارد و منجر به تسهیل اجرای امور می‌شود.
وی با اشاره به این‌که هدف اصلی بانک شهر از آغاز به کار سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) از بین بردن کاستی‌ها و هموار کردن ضعف‌ها و کمبودها بوده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این سامانه ایجاد پیوند و تعامل خوب با مشتریان و به طور کلی شهروندان و نشاندن لبخند رضایت برچهره همگان بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به این‌که مدیریت بانک شهر همواره در نظر دارد که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود، خاطر نشان کرد: همه دست اندرکاران بانک شهر به این مهم اعتقاد دارند که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(8655) سرمایه باارزشی دارد به نام اعتماد مردمی که حاصل امانت داری و بازخورد عمل دست اندرکاران و مدیریت بانک است، از همین رو در تلاشیم تا با تمام توان در مسیر توانمندسازی سامانه سامانه مردمی(8655) گام برداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: