به گزارش روزنامه تجارت به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، با توجه به فراگیری و تنوع خدمات بانک صادرات ایران و اطمینان از روند صحت خدمت رسانی و نیز تعامل هر چه بیشتر با هموطنان محترم این بانک، بسترهای ارتباطی برای دریافت نظرات و پیشنهادهای مشتریان و ذینفعان را بر اساس برنامه زمانبندی شده و به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است.
در این راستا محمد رضا عرفاني عضو هيات مديره بانک صادرات ایران در روز پنج شنبه با حضور در حوزه صدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقيم پاسخگوي پرسش های هموطنان گرامی مي باشد.
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدودا ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شدند.
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.
از ابتدای مهرماه که این طرح به اجرا گذاشته شده است حدود ٣٤ تن از مدیران بانک با حضور در مرکز یاد شده پاسخگوی مخاطبان بوده اند.