کد خبر: ۴۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در همایش خانوادگی عترت استان بوشهر، یکی از اهداف راه اندازی شرکت آتیه سازان مهر را کمک به معیشت همکاران عنوان کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر، رضا عسگری - معاون سرمایه انسانی بانک – در این مراسم طی سخنانی عنوان داشت: مأموریت اصلی معاونت سرمایه انسانی تأمین، پرورش و نگهداشت سرمایه ارزشمند انسانی متخصص، متعهد، تندرست و بانشاط برای تحقق چشم انداز بانک است و برای انجام این هدف تمام عزم خود را جزم نموده ایم.
وی حفظ کارکنان توانمند را دیگر رسالت‌ اساسی مدیریت منابع انسانی عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد با اهمیتی که برای سرمایه ارزشمند انسانی خود قائل است، همواره بر آنست تا با تهیه و تدوین برنامه های متنوع در جهت تامین سلامت جسمانی و روانی کارکنان خود گام بردارد.
معاون سرمایه انسانی و آموزش اجرای طرح اسماء، برنامه ریزی برای اجرای طرح ارگونومی محیط کار، برنامه ریزی برای اجرای طرح شناسایی عوامل استرس زا، اجرای برنامه های آموزشی در حوزه سلامت کارکنان و خانواده ها، توسعه خدمات و سطح پوشش بیمه های تکمیلی و برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان را از برنامه های حوزه سلامت معاونت سرمایه انسانی عنوان کرد.
عسگری از  آغاز فعالیت شرکت سهامی کارکنان بانک با نام "آتیه سازان مهر" خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه، افزایش تعهدات سازمانی، کمک به معیشت همکاران و بازنشستگان، ارتقاء رضایت همکاران از مهم ترین اهداف راه اندازی این شرکت می باشد.
مهدی قاسمی - رئیس اداره امور شعب استان بوشهر – نیز در این همایش به نقش همسران در موفقیت و پیشرفت کارکنان اشاره کرد و گفت: وجود همکاران کارآمد، متعهد و دلسوز یک سرمایه بزرگ و نیرویی پیش برنده برای بانک محسوب می شود که می تواند با فعالیت هوشمندانه و هم افزایی، موجب موفقیت استان در تمامی شاخص های بهره وری باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: