کد خبر: ۴۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
دکتر شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز پنج شنبه 25 آذر با حضور درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، از بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) بازدید کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر شهید زاده در جریان این بازدیدکه مسعود زحمتکش مدیر امور حوزه مدیریت و فرهاد فنودی مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی  این بانک وی را همراهی می کردند، با حضور در غرفه  شرکت های گسترش فناوری های نوین، ایران سولار و آسان پرداخت با مدیران و کارشناسان این شرکت ها دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است و بانک کشاورزی به عنوان بانک پیشتاز در عرصه بانکداری الکترونیک و core banking ، توجه ویژه ای به دستاوردهای نوین این حوزه از علم و به کارگیری فناوری های نوین در عرصه بانکداری الکترونیکی دارد.
این گزارش می افزاید نمایشگاه الکامپ به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت موثر نهادها، انجمن ها و تشکل ها از 25 تا 28 آذر ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: