کد خبر: ۴۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی از غرفه بانک قرض الحسنه مهر ایران در نمایشگاه الکامپ بازدید نمود.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پیرهادی مدیر امور فن آوری اطلاعات، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و قربانی کارشناس ارشد حوزه IT در بازدید وزیر اقتصاد از غرفه این بانک به تشریح خدمات و سبد محصولات قابل ارائه به مشتریان در بستر قرض الحسنه پرداختند.
طیب نیا ضمن تقدیر از تلاش های بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به نیازمندان و تحقق منویات مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: این بانک همیشه در عرصه خدمت رسانی در بستر قرض الحسنه پیشرو بوده و در حوزه شناسایی و رفع نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه همراهی خوبی با دولت دارد.
شایان ذکر است، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه شده و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.


نام:
ایمیل:
* نظر: