کد خبر: ۴۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
مدیرامور حراست پست‌بانک‌ایران:
آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست پست‌بانک‌ایران درجلسه معارفه رئیس جدید دایره حراست مدیریت‌ شعب استان فارس گفت: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین بانکی، مستلزم تجهیز به دانش روز و ضرورت ارائه آموزش‌های کاربردی و تربیت نیروهای انسانی متخصص است.


به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به چهار خصلت اساسی حراست؛ اخلاق گرائی، پاسخگوئی، اثرگذاری و تصمیم‌سازی بر همدلی و همکاری کارکنان در ایجاد فضای توأم با آرامش و امنیت در مجموعه تأکید کرد.
شهرکی‌کیا با تأکید بر اجرای دقیق آئین‌نامه رفتار حرفه‌ای کارکنان افزود: اقدامات پیشگیرانه در سرلوحه وظایف امور حراست این بانک قرار دارد تا بتواند با نهادینه کردن آسیب‌شناسی درمجموعه از بروز اتفاق‌ها و حوادث احتمالی در داخل و خارج سازمان جلوگیری بعمل آورد. وی اظهارداشت: تقویت ساختار سازمانی مدیریت امور حراست از اقدامات مهم در راستای مأموریت‌های این مدیریت بوده و این دستاورد حاصل همدلی، همکاری و تعامل بهینه حراست با سایر مجموعه‌هاست.
مشاور مدیرعامل پست‌بانک‌ایران افزود: در این راستا با تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و جذب و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد، تولید نرم‌افزارهای تخصصی و ایجاد خطMPLS اختصاصی به منظور تبادل اطلاعات توانستیم به توفیق‌های مهمی در بخش‌های مختلف بویژه فناوری اطلاعات دست یافته‌ایم.
مدیرامور حراست درپایان تغییر و تحول را لازمه پویائی و رشد در هر مجموعه دانست و عنوان کرد: تغییر و جابجائی رؤسای دوایر حراست با استفاده از نیروهای اجرائی در بخش ستادی و استانی و بکارگیری رؤسای شعب ازجمله اقدامات مهم در جهت تحول و ارتقاء سطح کمی و کیفی نیروی انسانی در مجموعه حراست است و اهتمام در نصب‌العین قراردادن عدالت محوری و مقابله با هرگونه تخطی و فساد در مجموعه ازجمله ویژگی‌های بارز مسئولان حراست می‌باشد.
احمد فرهمند مدیرشعب پست بانک استان نیز در ادامه این جلسه ضمن تشریح عملکرد استان در بخش‌های مختلف بر همدلی و همکاری بیشتر مجموعه جهت تحقق اهداف بانک تأکید کرد.
همچنین در این جلسه مدیر حراست کل استان، نماینده اداره اطلاعات، رؤسای دوایر حراست دستگاه‌های تابعه وزرات، رؤسای شعب و کارشناسان دوایر ستادی پست بانک استان نیز هریک ضمن ارائه مطالبی اظهارداشتند: حراست مأمور ایجاد آرامش در محیط است و می‌بایست با ایجاد همدلی و هم‌افزائی بین کارکنان، مشکلات را بر پایه قانون شناسائی و پیش‌بینی نموده تا موجب افزایش بیش از پیش اقتدار مجموعه گردد.
گفتنی است: در این مراسم از زحمات مهدی خواجه‌یوسفی رئیس پیشین دایره حراست استان تقدیر و علی افتخاری به‌عنوان رئیس جدید این دایره معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: