کد خبر: ۴۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
رئیس اداره نمودارگیری سطحی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از بومی سازی دستگاه نمودار گیری سطحی در این شرکت خبر داد.
به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، علی صادقی گفت: بومی‌سازی این تجهیز اساسی در نتیجه چهار سال تلاش متخصصان و کارشناسان این بخش محقق شده است.
وی با اشاره به رونمایی نخستین دستگاه نمودارگیری ساخت این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز، افزود: این دستگاه نقش مهمی در ایمنی و افزایش راندمان حفاری ایفا می‌کند.
رئیس اداره نمودارگیری سطحی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: ساخت این دستگاه شامل دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار است که بخش سخت‌افزار آن بدنه تحت فشار و بخش نرم‌افزاری آن ترکیبی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای موجود کاربردی در خدمات نمودارگیری سطحی است.
صادقی گفت: این دستگاه در موقعیت‌های عملیاتی دکل‌های حفاری در مناطق نفتخیز جنوب و پروژه‌های کلید در دست شرکت آزمایش‌های میدانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در مدار عملیات قرار گرفته است.
وی افزود: با طراحی و ساخت این دستگاه نیاز به خرید سیستم یکپارچه از خارج کشور مرتفع و شرکت ملی حفاری ایران قادر به پاسخگویی به نیاز شرکت‌های متقاضی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
نام:
ایمیل:
* نظر: