کد خبر: ۴۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
سطح بلوغ و اظهارنامه تعالی سازمانی شرکت سهامی بیمه ایران که بر اساس الزامات مدل تعالی سازمانیِ EFQM تهیه و به دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی ارسال شده بود، توسط ارزیابان این دبیرخانه مورد بررسی قرار گرفت.
سطح بلوغ و اظهارنامه تعالی سازمانی شرکت سهامی بیمه ایران که بر اساس الزامات مدل تعالی سازمانیِ  EFQM  تهیه و به دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی ارسال شده بود، توسط ارزیابان این دبیرخانه مورد بررسی قرار گرفت.
اکبر افتخاری، عضو هیأت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بیمه ایران با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با دبیرخانه جایزه تعالی سازمانی و پس از ارزیابی انفرادی اظهارنامه تعالی بیمه ایران، گروه ارزیابی 6 نفره این دبیرخانه از ششم تا نهم دی‌ماه جاری در ساختمان مرکزی شرکت حاضر شدند و در جلسات فشرده‌ای با مدیران و کارشناسان شرکت، نسبت به بررسی و صحه‌گذاری مطالب  ارایه شده در اظهارنامه تعالی بیمه ایران و رفع ابهامات احتمالی اقدام کردند.
او افزود: حضور بیمه ایران در این فرایند از سال 1388 آغاز و منجر به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی در همان سال شد. هم‌چنین بیمه ایران در سال‌های 1389 تقدیرنامه 2 ستاره، در سالهای 1390 و 1392 تقدیرنامه 3 ستاره و در سال 1394 تقدیرنامه 4 ستاره را از جایزه ملی تعالی سازمانی دریافت کرد.
جایزه تعالی سازمانی توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و طی آن عملکرد و دستاوردهای سازمان‌ها در زمینه‌هایی مانند رهبری، استراتژی، مدیریت منابع انسانی؛ تأمین کنندگان و شرکاء؛ مالی؛ منابع و مصارف؛ تکنولوژی؛ دانش و اطلاعات؛ فرایندها، تولید، توسعه و بهبود محصولات و خدمات، بازاریابی، خدمات مشتریان؛ مسؤولیت‌های اجتماعی و ... را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: