کد خبر: ۴۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
عملكرد سامانه يكپارچه رسيدگي به شكايات بيمه‌گذاران در بيمه مركزي ج.ا.ا حكايت از كاهش تعداد شكايات از شركتهاي بيمه و كاهش متوسط زمان رسيدگي به شكايات از ۷۳ روز به ۶ روز طي چهار سال گذشته دارد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، معاونت نظارت بيمه مركزي به منظور افزايش رضايت بيمه‌گذاران و تسريع و تسهيل در روند رسيدگي به شكايات مردمي، اقدام به راه اندازي سامانه يكپارچه رسيدگي به شكايات بيمه‌گذاران نمود تا بيمه‌شدگان، بيمه‌گذاران و همچنين زيانديدگان با مراجعه به وب سايت بيمه‌مركزي به آدرسwww.centinsur.ir بتوانند شكايت خود را با سهولت مطرح و پيگيري نمايند.
با توجه به آمار بیمه مرکزی در خصوص تعداد شکایات مشتریان ، در میان شرکت های حاضر در سرزمین اصلی ، شرکت سهامی بیمه "ما" ، کمترین شکایت را در ده ماه اول سال 95 داشته است و مشتری مداری و رعایت خقوق مشتریان و پاسخگویی شفاف و دقیق در زمان صدور و پرداخت و ارزیابی سریع و صحیح خسارت سرلوحه کار مدیریت های ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه "ما" قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: