کد خبر: ۴۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
در بيست ودومين نمايشگاه كتاب استاني خوزستان، 400 کارتخوان بانک شهر به منظور استفاده ناشران توزیع خواهد شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مهدی اکرمی مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با بیان این مطلب گفت: در اين نمايشگاه شش ميليارد وپانصد ميليون ريال بن كارت در قالب ١٢٣٥٠بن كارت پانصدهزار ريالي و يك ميليون ريالي به مراجعه كنندگان با احتساب بيست درصد يارانه وزارت ارشاد توزيع مي شود. 
وی افزود: در اين نمايشگاه حدود٦٧٠٠٠ كتاب با حضور٤٥٠ ناشر ارائه خواهد شد.
اکرمی با اشاره به اقدامات بانک شهر در این نمایشگاه اظهار کرد: ٤٠٠عدد كارتخوان بانک شهر در این نمایشگاه، در اختيار غرفه داران قرار داده می‌شود و با راه اندازی شش كانتر بانكي علاوه بر توزيع بن كارت،خدمات بانكي نیز ارائه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به همين منظور با نصب يك دستگاه بلوتوث سنتر، ٢دستگاه خود پرداز و يك دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دريافت، وب كيوسك و خودبانك، بازدیدکنندگان می‌توانند انواع خدمات بانكي و الكترونيكي را دریافت کنند. 
به گفته مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر، تعداد٤ كتابفروشي منتخب از سوي وزارت ارشاد معرفي شده اند كه در زمان نمايشگاه و يك هفته بعداز نمايشگاه مي توانند با استفاده از كارت‌خوانهاي بانك شهر و دريافت بن كارت مبادرت به فروش كتاب کنند. 
بر این اساس، ساعت كار نمايشگاه کتاب اهواز، صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت  ١٦ لغايت ٢١ اعلام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: