کد خبر: ۴۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
موسم فجر، بهانه‌اي است براي آنکه در يادهايمان اين انديشه متبلور شود که کارهاي بزرگ، انجام شدني است؛ اگر و فقط اگر که مردان و زنان بزرگ، عرصه را به‌دست بگيرند.
 متن پيام به شرح ذيل است: 
 وَالْفَجْرِ، وَلَيَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ
موسم فجر، بهانه‌اي است براي آنکه در يادهايمان اين انديشه متبلور شود که کارهاي بزرگ، انجام شدني است؛ اگر و فقط اگر که مردان و زنان بزرگ، عرصه را به‌دست بگيرند. بهمن 57 اگر تاريخ‌ساز شد به‌ واسطه رهبري آگاه و سياستمداري اخلاق ‌مدار بود که امام و پيشوا و مقتداي يک امت شد و امروز نيز به رغم عروج ملکوتي‌اش، راه و طريقش کماکان با هدايت و رهبري انديشمندانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي(مد ظله العالي) باقي‌است.
فجرآفرينان روزهاي خاطره‌انگيز انقلاب شکوهمند اسلامي، غرورآفريناني بودند که روحشان به بلنداي آسمان‌ها بود و ضميرشان به استواري کوه که اگر چنين نبود، توحيد کلمه و کلمه توحيد را امکان تعريف در مختصات آن روزگار طاغوت‌زده نبود. اين سبک و سياق انديشه که از سرچشمه زلال بارگاه ربوبي و رباني نشات گرفته، متاثر است از تعاليم اصيل و پاک اسلام ناب محمدي(ص) که در عصر حاضر هنوز به سان چشمه‌اي جوشان، به شست‌وشوي وجدان انسان‌ها مي‌پردازد.
مايه مباهات است که در شرايط کنوني، دولت تدبير و اميد با تکيه به آراء گسترده عمومي بر کرسي خدمت ‌رساني به شريف‌ترين و شايسته‌ترين مردم دنيا نشسته‌است. دولتي که به اتکاي تدابير خود، پيام اميد را آورده و هر بخش و هر دستگاهي در اين ميان، وظيفه خطيري براي عمل به تکاليف دارد.
اين ايام عزيز و فرخنده، فرصتي است بس تا غنيمت بدانيم مرهون شهداي گرانقدر و عزيزي هستيم كه درخت تناور اين انقلاب با خون آنان سيراب گرديده است.
سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را به تمامي همكاران تلاشگر و خدوم صندوق و صنعت بيمه کشور تبريك و تهنيت گفته و از پيشگاه حضرت احديت سعادتمندي و توفيقات روزافزون را در خدمتگزاري به اين ملت شريف خواستارم.
علي جباري: مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني   


نام:
ایمیل:
* نظر: