کد خبر: ۴۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
تجارت آنلاین -انگلیس با بازگشت نابرابری اقتصادی دوران مارگارت تاچر روبروست. براساس آمار تورم ، کاهش هزینه های عمومی و کاهش درآمدها به زودی باعث صدمه به طبقه فقیر جامعه خواهد شد.
 به گزارش گاردین ، فشار بر روی دولت ترزا می برای کمک به مردم انگلیس افزایش یافته است و هشدارها درباره این امر با توجه به کاهش ارزش پوند پس از رای برگزیت بیشتر شده است. ترزا می نخست وزیر انگلیس وعده حمایت و مدیریت از خانوارها را داده بود اما باتوجه با آمار تورم روبه افزایش و کاهش رشد اشتغالزایی باید منتظره ضربه شدید به طبقه متوسط کارگر بود. براساس تحقیق بنیاد رزولوشن ، پارلمان کنونی بدترین پارلمان برای ایجاد استانداردهای زندگی برای خانوارهای فقیر است که با دهه 60 میلادی که بدترین دوران اقتصادی نخست وزیری مارگارت تاچر بود مقایسه شده است.

این بنیاد پیش بینی کرده است که بین سال 2015 تا 2020 درآمدها 2 درصد کاهش خواهد داشت ودرسال 2020 نابرابری اقتصادی به بالاترین سطح خود خواهد رسید.این فشار باتوجه به بحران مالی و خروج از اتحادیه اروپا شدت می گیرد.کاهش ارزش پوند از عوامل مهم اقتصادی در پیش بینی کاهش تولید در آینده است.رای خروج از اتحادیه اروپا بر اقتصادکلان و بازار کار تاثیرگذار خواهد بود ولی این امر در سالهای آینده خود را نمایان خواهد کرد. درآمدها در بیشتر کشور به بیش از 10 درصد کاهش داشته است. این امر در شمال شرقی انگلستان 20 درصد کاهش داشته است.این امر باعث میشود خانواده های فقیر بارسنگین تری را از هزینه های برگزیت متحمل شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار