کد خبر: ۴۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
خسارت 4 میلیارد تومانی شرکت پارس الرمس از سوی بیمه ایران پرداخت شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در پی آتش سوزی انبار شرکت تعاونی کالای خانگی اهواز که به علت اتصال برق دچار حریق شده بود و با توجه با وجود کالاهای دیگر غیر از کالای لوازم خانگی شرکت پارس الرمس در این محل ،کارشناسان بیمه های آتش سوزی بیمه ایران بلافاصله کار دشوار و پیچیده ارزیابی کالاهای سوخته وخسارت دیده را آغاز کردند .
بر اساس این گزارش ، پس از مراحل کارشناسی و تکمیل گزارش ها ، خسارت کلی به کالاهای این انبار مبلغ 41میلیارد و230میلیون ریال برآورد شدکه از این مبلغ ، خسارت شرکت پارس الرمس به مبلغ 39 میلیارد و50 میلیون ریال تعیین و با صدور چکی به همین مبلغ ، ازسوی بیمه ایران تحویل نماینده قانونی آن شرکت و مابقی آن در وجه سایر بیمه گزارانی که در انبار مذکور دارای کالا بودند پرداخت شد.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با تاکید بر این که بیمه ایران همواره حامی بیمه گذاران و زیان دیدگان است، اظهار کرد: چنانچه در زمان وقوع حادثه این پشتیبانی و حمایت نباشد مردم پس از وقوع حادثه  نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند واین روند علاوه بر خود شخص ، جامعه را نیز دچار بحران می کند.
آقای رضایی پرداخت خسارت ساختمان پلاسکو را که از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه آتش سوزی با تشکیل ستاد بحران در بیمه ایران انجام گرفت در این راستا دانست و از تمامی اصناف ومردم خواست قبل از وقوع هرگونه حادثه نسبت به خریداری بیمه نامه مناسب برای اموال و دارایی های خود اقدام کنند .
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران در پایان تصریح کرد : مردم عزیز ایران با پرداخت مبلغ اندکی به شرکت های بیمه می توانند ریسک های خود را به شرکت بیمه منتقل کنند و در مقابل به هنگام بروز حوادث احتمالی آرامش و امنیت خاطر داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: