کد خبر: ۴۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از فعالیت ٢٥٠ دستگاه كارتخوان این بانک در نمایشگاه کتاب ساری خبرداد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکزارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی با بیان این مطلب گفت: بيست و دومين نمايشگاه كتاب استاني در شهرستان ساری تا بيست ويكم بهمن ماه برگزار مي شود.
وی با اشاره به همراهی و حمایت بانک شهر از برگزاری نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور، افزود: در نمایشگاه کتاب ساری پنج ميليارد وپانصد ميليون ریال اعتبار در قالب10 هزار و ٤٥٠ قطعه بن كارت پانصد هزار ريالي و يك ميليون ريالي به مراجعه كنندگان با احتساب بيست درصد يارانه وزارت ارشاد توزيع مي‌شود.
 اکرمی با بیان این‌که در اين نمايشگاه حدود  47هزارعنوان كتاب ارائه مي‌شود، تصریح کرد: حدود٥٠٠ ناشر در ٤٠٠ غرفه فعاليت مي كنند.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر خاطرنشان کرد: همچنین ٥ كتابفروشي منتخب از سوي وزارت ارشاد معرفي شده اند كه در طول برگزاری نمايشگاه و يك هفته بعد از اتمام آن بتوانند با استفاده از كارتخوان‌هاي بانك شهر و دريافت بن كارت مبادرت به فروش كتاب کنند.
 اکرمی تصریح کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب ساری بانك شهر با احداث شش كانتر بانكي علاوه بر توزيع بن كارت، آموزش و نصب ابزارهاي الكترونيكي انجام می‌شود و با نصب يك دستگاه بلوتوث سنتر و دودستگاه خود پرداز و يك دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دريافت، وب كيوسيك و خودبانك به ارائه همه خدمات بانكي و الكترونيكي می‌پردازد.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در ادامه افزود: در بخش بين الملل نمایشگاه کتاب ساری، ٤٦ ناشر با 12 هزار و 350 عنوان كتاب حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: