کد خبر: ۴۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
راهپیمایی میلیونی ملت ایران در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طور همزمان ساعت ۹ صبح در سراسر کشور و با حضور چشمگیر مردم آغاز شد.
نمایش وحدت ملی در سالگرد پیروزی انقلاب
همزمان با مردم سراسر کشور، مردم انقلابی تهران نیز از ساعت ۹ صبح راهپیمایی باشکوه خود از مسیرهای ده‌گانه به سمت میدان آزادی را آغاز کردند.
در لحظات ابتدایی این مراسم راهپیمایانان تهرانی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی همچون «قدرت استکباری و جهنمی آمریکا ماندنی نیست و از بین خواهد رفت»، آنهایی که خواب آمریکا را می بینند، خدا بیدارشان کند»، «آنها خواب آمریکا را می ببنند، خدا بیدارشان کند» اعتراض خود به سیاست نگاه به غرب و کدخدا نشان دادند.
همچنین در طول مسیر غرفه ای برای گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای مدافع آتش نشان برپا شده است.
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان جزء اولین مسئولانی بود که در لحظات آغاز راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  به جمع راهپیمایان پیوست.
سرلشگر قاسم سلیمانی نیز از چهار راه ولی عصر برای حضور در سی و هشتمین راهپیمائی فجر انقلاب به جمع مردم پیوست.
همچنین لحظاتی پیش مراسم ۲۲ بهمن پس از قرائت قران توسط قاری بین المللی در میدان آزاری به طور رسمی آغاز شد. گروه سرود ارتش سرود ملی جمهوری اسلامی را نواختند.
پوسترهایی برای تشکر از مردم امریکا به خاطر حمایتشان از مسلمانان در برابر فرمان نژادپرستانه ترامپ در ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیده می شود.
آتش نشانان نیز با در دست داشتن بنر شهدای حادثه پلاسکو، اعلام کردند قدردان مردم هستیم.
هزاران بادکنک رنگی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بالا برج آزادی بر سر راهپیمایان رها شد.
حجت الاسلام حسن روحانی به همراه محمد جواد ظریف وزیر خارجه، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و محمود واعظی وزیر ارتباطات هم به جمع راهپیمایان پیوستند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و سد عباس عراقچی هم به طور جداگانه در راهپیمایی امروز تهران شرکت کردند.
بیش از 6هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار از رسانه های داخلی و خارجی مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور پوشش می دهند.
مراسم رسمی این روز در میدان آزادی با انجام جلوه ‌های ویژه، ‌سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، ‌اجرای سرود، مداحی اهل بیت (ع) و سخنرانی رییس‌ جمهوری و قرائت قطع ‌نامه سراسری ادامه خواهد یافت.
مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در پایان این مراسم انجام می‌شود.
مراسم 22 بهمن که سخنران آن در تهران حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران است، نیم ساعت مانده به اذان ظهر پایان و نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می ‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار