کد خبر: ۴۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
سرپرست بانک دی با معاون بین‌الملل مقام معظم رهبری و نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار و گزارش از عملکرد بانک دی ارائه کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک دی، آیت الله قمی در این دیدار با اشاره به تفاوت بانک دی با سایر بانک‌ها و اهمیت مقام خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: اقدام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از رسالت‌های اصلی بانک دی باشد.
وی هم چنین یکی از ماموریت‌های بانک  دی را ارزش آفرینی برای خانواده‌های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و حفاظت از اموال مردم عنوان کرد.
سرپرست بانک دی نیز در این دیدار که در دفتر آیت الله قمی انجام شد ضمن معرفی گروه مالی دی، توضیحاتی درباره عملکرد مالی این مجموعه ارائه کرد.
علیرضا عاطفی‌فر همچنین با ارائه آمارهایی از تسهیلات ارزی و ریالی طی سال جاری بر انجام عملیات ارزی و بین‌المللی در راستای کمک به اقتصاد کشور در بانک دی اعلام آمادگی کرد.
وی با تاکید بر اینکه بانک دی خدمات ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می‌کند از ایجاد مرکز پژوهش‌های اسلامی با مسئولیت حجت‌الاسلام و المسلمین سید عباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی در بانک دی خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: