کد خبر: ۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: تا هفته دوم اسفند سود سهام مشمولان سهام عدالت پرداخت خواهد شد.
پرداخت سود مشمولان سهام عدالت از هفته آینده
به گزارش تجارت آنلاین، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در نشست خبری صبح امروز دز خصوص سهام عدالت در جمع خبرنگاران گفت: تا هفته دوم اسفند سود سهام مشمولان سهام عدالت پرداخت خواهد شد.
 وی با بیان اینکه سهام عدالت متعلق به یک دوره یا دولت نیست و نباید با موارد سیاسی کام مردم را تلخ کرد، گفت: همه گرایش های سیاسی کشور در شکل گیری سهام عدالت دخیل بودند.
حسینی تصریح کرد: دولت هفته گذشته درمورد اصلاح سبد سهام مصوبه ای اعلام کرد و عده ای حمله کردند که سهام عدالت آب رفت درحالیکه مصوبه اصلاح سبد سهام در جهت شفاف سازی و بهبود سهام است تا مشمولان از خدمات بهتری برخوردار باشند.
رییس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد:، سبد سهام با دقت مراقبت شده و ارزش آن کم نشده و با پایان پذیرفتن ده سال باید مجموعه اقداماتی برای ساماندهی سهام عدالت انجام دهیم که مرحله اول ارایه و صدور صورت حساب برای مشمولان است تا سود آن مشخص شود ولی مراحل بعد هنوز نهایی نشده است.
وی عنوان کرد: برای پاسخگویی مشمولانی که با اینترنت آشنایی ندارند شماره تلفن 83338 در دسترس است و می توانند سوالات را مطرح کنند و بصورت پیش فرض پاسخ بگیرند.
پوری حسینی افزود: سامانه سهام عدالت اکنون فعال است اما صفحه صورت حساب هنوز بالا نیامده و بخش نهایی کار بارگذاری صفحه صورت حساب است.
وی اظهار کرد: سخت افزار لازم و دستگاه ها نصب شده و صورت حساب 49 میلیون و 226 هزار نفر آماده  و سیستم برای پاسخگویی 50 میلیون نفر آماده شده است که اوایل هفته آینده تا دوشنبه رونمایی خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: