کد خبر: ۴۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
برگزاري چهارمين دوره مسابقات تنيس روي ميز کارکنان بانک اقتصادنوينبا هدف افزايش همدلي و حس رقابت سالم ميان کارکنان بانک اقتصادنوين ششمين دوره مسابقات تنيس روي ميز کارکنان اين بانک و شرکت‌هاي وابسته برگزار و نفرات برتر معرفي شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين دوره از مسابقات که با استقبال کارکنان گروه اقتصادنوين از شعب سراسر کشور و شرکت‌هاي وابسته برگزار شد، بهمن زيرک از مديريت حقوقي به مقام قهرماني دست يافت. محمد نادري از شعبه تجريش و هادي سلطاني نيز از اداره کارگزيني و رفاه نيز به ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم را از آن خود کردند.
اين مسابقات به روال دوره‌هاي قبل به همت اداره کارگزيني و رفاه بانك اقتصادنوين در محل آکادمي تنيس روي ميز کشور و با همکاري فدراسيون محترم برگزار شد.
لازم به ذکر است توجه به مباحث رفاهي و سلامت جسماني همکاران در بانک اقتصادنوين از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و در اين راستا در اين بانک تاكنون مسابقات مختلف ورزشي از جمله 10 دوره مسابقات فوتسال، چهار دوره مسابقات آمادگي جسماني، دو دوره مسابقات واليبال آقايان، پنج دوره مسابقات آمادگي جسماني و شنا و دو دوره مسابقات واليبال بانوان برگزار شده که اين مسابقات با استقبال کارکنان اين بانک همراه بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: