کد خبر: ۴۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
سرپرست مديريت شعب آذربايجان غربي موسسه اعتباری ثامن با تأکيد برجذب منابع ارزان‌قيمت گفت: در شرايط کنوني ارائه خدمات موردنظر مشتريان ضامن موفقيت ثامن است.
عليرضا طليسچي در جلسه اتاق فکر آذربايجان غربي گفت: بانکداري امروز تبديل به نيازسنجي مشتريان و ارائه طرح‌هاي جديد، بکر و خدمات مبتني بر آن شده، به‌نحوي‌که اين رويکرد ضامن موفقيت و حرکت روبه‌جلوي آنها شده است.
وي بر خلق طرح‌هاي تسهيلاتي جديد براي جذب بيشتر منابع تأکيد داشت و اضافه کرد: بانک‌ها و مؤسساتي موفق‌ترند که بتوانند براي مشتريان و جامعه يک نياز جديد ايجاد کنند.
طليسچي همچنين در جمع روساي شعب آذربايجان غربي وصول مطالبات را شامل کل مطالبات اعم از فروش اقساطي و ديگر طرح‌هاي تسهيلات دانست.
وي با تأکيد بر تقسيم‌کار در پيگيري مطالبات، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد زيرمجموعه و اخذ گزارش از نحوه وصول مطالبات، رصد و کنترل پيگيري مطالبات از اولويت‌هاي کاري روساي شعب است.
طليسچي با يادآوري اينکه پيگيري مطالبات فقط براي ارقام درشت و وام‌هاي مشارکتي نيست، افزود: توان سنجي صحيح مشتريان و اخذ وثايق معتبر از بهترين روش‌هاي پيشگيري از ايجاد مطالبات است.

نام:
ایمیل:
* نظر: