کد خبر: ۴۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
با حضور خانواده معظم شهدای بیمه ایران برگزار شد؛
آیین بزرگداشت « روز شهدا » با حضور خانواده های معظم شهدای والامقام بیمه ایران برگزار شد .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در این مراسم معنوی که صبح روز 22 اسفند در محل ساختمان مرکزی شرکت سهامی بیمه ایران و با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل ، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران شرکت برپا شد ، یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شد و از خانواده معظم و معزز آنان قدردانی به عمل آمد .
در ابتدای این مراسم ، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سخنان آقای افخمی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، دلنوشته یکی از فرزندان مکرم و شاغل شهدای بیمه ایران قرائت شد .
در ادامه ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی کوتاه ، با خیرمقدم به حاضران درجلسه نسبت به مقام والای شهدا و خانواده های معظم آنان ادای احترام کرد و گفت : شهدای ما سمبل دلاوری و رشادت و ایثار هستند و امروز ما یاد و خاطر آنان را زنده نگه می داریم و تلاش می کنیم پیرو راه آنها باشیم؛ همان راهی که راه تقوا و درستکاری و مردانگی است .
آقای پورکیانی در ادامه با اشاره به سخنی از شهید چمران با این مضمون که « آن روز که ناقوس های جنگ به صدا درآید مردان از نامردان مشخص می شوند » اضافه کرد : شهدا و ایثارگران و آزادگان روزی مردانه جنگیدند و با اهدای جان خود آبروی کشور و نظام شدند ؛ حال ما هم باید تلاش کنیم در زمان صلح و آرامش آبرویی باشیم برای شهدا و نظام که این امر تحقق نمی یابد مگر اینکه مردانه کار کنیم و دل به خدمت به مردم عزیز کشورمان ببندیم تا رضایت آنان را جلب کنیم .
وی افزود : در جنگ تحمیلی علیه ایران 230 هزار شهید و 500 هزار مجروح و جانباز داده ایم و در مقابل خون آنان مسئولیم ؛ نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت در کشور از بین برود .
در ادامه این مراسم ، تعدادی از اعضای شاغل خانواده شهدا در بیمه ایران با بیان نقطه نظرات خود پیشنهاد هایی ارائه کردند که بنا به دستور مدیرعامل بیمه ایران مقرر شد در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: