کد خبر: ۴۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
همزمان با روز بزرگداشت مقام شهدا، طی مراسمی از همکاران خانواده شهید بانک مهر اقتصاد تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، حجت الاسلام و المسلمین شیخی – مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک – در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و با تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز داشت: حضرت صدیقه کبری(س) پس از وفات پیامبر عظیم الشان اسلام مدافع دین خدا و حریم ولایت بودند و سرانجام نیز با نثار جان خود در این راه به مقام شامخ شهادت نیز نائل می شوند.
حجت الاسلام شیخی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: باید خواسته ها و انتظارات شهدا را بشناسیم و با حرکت در مسیر این عزیزان و پیروی از تفکرات و سبک زندگی آن ها، فضای جامعه را به گونه ای آماده کنیم تا روحیه ایثار و فداکاری به نسل های آتی منتقل شود و مسلک و مرام این مجاهدان راه حق، چراغ راه همه ما قرار گیرد.
وی با اشاره به توطئه های جبهه استکبار برای نفوذ به اقشار مختلف مردم، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا با حرکت در مسیر رضایت پروردگار متعال و حفظ وحدت و انسجام، گفتمان انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم چرا که از این طریق می توانیم در مقابل دسایس و توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.
در ادامه، رضا عسگری – معاون سرمایه انسانی بانک – شهدا را اسوه های اخلاق و از خودگذشتگی دانست و گفت: این عزیزان تحت تاثیر دم مسیحایی حضرت امام(ره) با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیار کردند و نظام را در برابر خبایث و دشمنی ها بیمه نمودند.
عسگری با ذکر خاطراتی از سه برادر شهید خود، ابراز داشت: انشا ا... با ادامه راه شهدا بتوانیم در راستای اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی گام برداریم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، روحیه ایثار و از خودگذشتگی را حفظ و تقویت نماییم.
گفتنی است در پایان این مراسم از همکاران خانواده شهید آقایان عسگری، نیک اختر، شیخی، شاهمیری، دهقانی، صفاریان طوسی، جدیدی، پیر صاحب دل و خانم محسنی تقدیر به عمل آمد، همچنین به برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی پایگاه بسیج علی بن موسی الرضا(ع) نیز جوایزی اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: