کد خبر: ۴۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
نشست صمیمی مدیر شعب بانک ایران زمین، استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری و مدیر استان اصفهان بانک سپه پيرامون موضوعات بانكي و بررسی وضعيت منابع و مصارف استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در اين ديدار محمد رضا سبزواری مدیر شعب استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري بانک ایران زمین ضمن عرض خیر مقدم به مدیر استان اصفهان بانک سپه و هیئت همراه با تشريح سياست هاي بانك ايران زمين، به ضرورت حمايت از کارخانه ها ،کارگاه ها و شرکت های فعال و اهميت حفظ سرمايه هاي ملي اشاره و تلاش در جهت رونق اقتصادي استان را از اهم وظایف بانک ها بر شمرد. 
وی افزود: امیدواریم ارایه خدمات بانکی و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی از سوی بانک ها در راستای تحقق اهداف ملی، گامی موثر در جهت به حرکت درآوردن چرخه های اقتصادی وایجاد اشتغال و توسعه پایدار باشد. 
سبزواری در ادامه جلسه ضمن تشريح خدمات متفاوت و متنوع خاطر نشان ساخت، كمپين امسال برای دومین سال پیاپی کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین با شعار (( براي زندگي همين يك زمين را داريم)) به موضوع ارائه خدمات بانكداري الكترونيكي می پردازد و سهم بسزایی در اشاعه فرهنگ سلامت جامعه و حفظ محیط زیست را عهده دار است.  
وی با بیان اینکه ایران زمین خانه ماست و همه ما مسئول حفظ آن برای آیندگان هستیم  لزوم استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی و محیط زیست را بسیار مهم عنوان  کرد.
در ادامه حمیدرضا باقری مديرشعب بانك سپه، استان اصفهان ضمن عرض تبریک سال نو در خصوص موضوعات بانكي مطالبي را بيان و رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمينه ساز رشد اقتصادی کشور دانست. 
وی موفقیت های کسب شده در عرصه اقتصادی را حاصل همدلی و تلاش های گروه های مختلف به خصوص همکاری بانک ها  با فعلان عرصه تولید بیان کرد. 
در انتهای این نشست که به میزبانی بانک ایران زمین برگزار شده بود، دو طرف بر گسترش روابط فی مابین تاکید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: