کد خبر: ۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یکی از ضعف های فرهادی را عدم تعامل با مجلس خواند و تصریح کرد: زمانی که فرهادی ریاست سازمان هلال احمر را بر عهده داشت تنها یک بار در کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت، حمیدرضا مشهدی عباسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با محمد فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برخی از دوستان وارد موضوع فتنه 88 شدند که لازم است ملت شریف ایران یک نکته را بدانند؛ در زمان انتخاب شدن اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا سازمان سیا تحلیلی به اوباما تحویل می دهد که در بخشی از آن به موضوع ایران اشاره شده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان سیا در این تحلیل درباره ایران به اوباما گفته بود که باید به نحوی طراحی و برنامه ریزی کند که در پایان ریاست جمهوری وی، آمریکا چالشی به نام ایران نداشته باشد. بعد از تحلیل سیا فتنه 88 رخ می دهد که باید از آن به بی حوصلگی سیاسی و ندانم کاری سیاسی تعبیر کرد.

وی ادامه داد:‌سیا تحلیل می کند که هنوز فرصت ضربه به جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و حتی بحث جنگ را نیز مطرح کرده بود ولی نهایتا به این موضوع رسیده بود که نمی شود جنگ را پیگیری کرد؛ تحریم ها را مطرح کرد.

مشهدی عباسی تصریح کرد: فشارهای امروز و تحریم اثر فتنه است اما برخی تا بحث فتنه مطرح می شود، موضوع را سیاسی می دانند در حالی که بسیاری از مشکلات اقتصادی که مردم امروز تحمل می کنند، ناشی از بحث فتنه و نادانی برخی سیاستمداران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: ما به تندروی اعتقاد نداریم؛ اگر من با یک اصلاح طلب بنشینم و به من بگویند شما با فتنه گران نشسته اید غلط است، ولی کسی که محرز است در این جریانات دخالت داشته و استادی که دانشجویان را تحریک کرده، چه لزومی دارد گردنشان را برافراشته کنند که می خواهند وزیر شوند.

وی گفت: کدام کشور اینگونه با افرادی که به دنبال براندازی نظام بودند تعامل می کند؛ عده ای از رفعت نظام سوء استفاده می کنند.

ادامه دارد...
نام:
ایمیل:
* نظر: