کد خبر: ۴۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
پنجمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌های دولتی، چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی پست‌بانک‌یران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این جلسه که با حضور دکتر فرحی مدیرعامل این بانک، مدیران روابط‌عمومی بانک‌های دولتی و اعضای شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد فرحی ضمن تبریک مبعث حضرت رسول‌اکرم(ص) و اشاره به دغدغه‌های حاکم بر نظام بانکی کشور گفت: نقش بی‌بدیل روابط‌عمومی‌ها در شفاف‌سازی جریان اطلاعات و ارتباطات کاملاً مشخص است.
وی گفت: در دوره‌های اخیر با همفکری‌های ایجاد شده اقدامات ارزنده‌ای جهت اطلاع‌رسانی مناسب در سیستم بانکی توسط روابط‌عمومی‌ها صورت گرفته زیرا نظام بانکی بدلیل نقشی که در تأمین مالی و مشاوره‌ای جهت توسعه‌اقتصادی کشور دارد نیازمند حضور پررنگ و جامعیت روابط‌عمومی است.
فرحی افزود: ماهیت ‌نظام بانکی، بیشتر در زمینه خدمات‌رسانی،‌ خلق خدمت‌جدید و توسعه اقتصادی متمرکز است و در این راستا این وظیفه خطیر روابط‌عمومی‌هاست که به‌طور شفاف نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی و هم‌افزائی بیشتر اقدام کنند.
دکتر امامی دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها نیز در این جلسه ضمن اشاره به هجمه‌های وارده به نظام بانکی کشور اظهارداشت: استراتژی‌های رسانه‌ای در این راستا تدوین شده است که می‌تواند مثمرثمر باشد.
وی افزود: تاکنون با همفکری و هم‌افزائی اعضاء این کمیسیون دستاوردهای خوبی در زمینه رفع مشکلات حضور در فضای مجازی و استفاده کاربردی از شبکه‌های اجتماعی جهت تعامل بیشتر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی شبکه بانکی بدست آورده‌ایم.
همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران در این جلسه به تبیین دستاوردهای پست‌بانک‌ایران در سال گذشته از جمله؛ بهره‌برداری از نرم‌افزار جدید، خدمات‌رسانی در روستا و مناطق کم‌برخوردار، تثبیت جایگاه حقوقی بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT، افزایش سرمایه،‌ توجه ویژه به وضع معیشتی و ایجاد 75هزار شغل در روستاها و حضور 30درصدی در نقاط روستائی پرداخت.
گفتنی است: در جلسه مذکور درخصوص افزایش امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم،‌ ارائه طرح پیش‌نویس توجیهی ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌های نظام بانکی و شناسائی هجمه‌های بانکی در رسانه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: