کد خبر: ۴۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: مذاکره چشم در چشم مرکل و پوتین، مقصر شناخته شدن خط هواپیمایی آمریکا در برخورد با مسافر، شباهت دختر ترامپ به هیلاری کلینتون و مناظره داغ لوپن در برابر مکرون از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز جهان هستند.
*مذاکره چشم در چشم مرکل و پوتین – فایننشال تایمز
در دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان ، دو طرف به سختی تلاش کردند تا تنش های کنونی مرتبط با روسیه را پنهان کنند. پس از دوساعت گفتگودر شهر سوچی مرکل و پوتین درباره اهمیت شراکت دوکشور تاکیید کردند اما درباره مسائلی چون دخالت کرملین در انتخابات های کشورهای غربی و سوریه اختلاف داشتند. برلین اعلام کرده درصورت دخالت روسیه در انتخابات پارلمانی مصمم عمل خواهد کرد.
تقلید دختر ترامپ از هیلاری کلینتون

*مقصر شناخته شدن خط هواپیمایی آمریکا در برخورد با مسافر- وال استریت ژورنال
براساس حکم کمیته زیرساخت حمل و نقل مجلس نمایندگان آمریکا ، خط هواپیمایی یونایتد اعتماد عمومی را خدشه دار کرده است و در رفتار نادرست با مشتری مقصر شناخته شد. نمایندگان هشدار دادند درصورت عدم بهبود رویکرد ،خطوط هواپیمایی آمریکا با قوانین سختگیرانه بیشتری روبرو می شوند.
تقلید دختر ترامپ از هیلاری کلینتون

*ایوانکا ترامپ درحال جمع کردن سابقه کاری – نیویورک تایمز
دختر رئیس جمهور آمریکا سعی دارد تا درمیان کابینه مردسالار پدرش درباره برابری جنسی تلاش کند. ایوانکا در مصاحبه های خود از تلاش برای برابری حقوق زنان در محیط کاری صحبت کرده که به سخنان هیلاری کلینتون شباهت دارد. برخی کارمندان پیشین ایوانکا ترامپ نسبت به علاقه او به سیاستهای تازه تعجب کردند و معتقدند او در گذشته حتی نسبت به دادن مرخصی زایمان تمایلی نداشت.  
تقلید دختر ترامپ از هیلاری کلینتون

*لوپن دربرابر مکرون در قلب مناظره – لوموند
امانوئل مکرون مناظره سختی را با مارین لوپن درباره منطقه پولی یورو در پیش دارد. لوپن رهبر راست افراطی جبهه ملی بر خروج فرانسه از اتحادیه اروپا تاکید دارد این درحالی است که مکرون طرفدار اتحادیه اروپاست.
تقلید دختر ترامپ از هیلاری کلینتون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار