کد خبر: ۴۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
بهاروند مدیر شعب استان لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به شاخص های عملکردی در حوزه هاي جذب منابع، تخصيص مصارف، کاهش ميزان مطالبات و تکريم و جلب رضايت مشتريان، پنج شعبه برتر استان در سال ۹۵ را معرفي نمود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي بهاروند با اشاره به رشد ۵۵ درصدي منابع استان لرستان در سال ۹۵ گفت: با اقدامات موثر صورت گرفته در زمينه بازاريابي، جذب منابع و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف، در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ موفق به جذب بالغ بر ۵۵ درصدي منابع شديم و جا دارد تا از زحمات همکاران صف و ستاد استان کمال قدرداني را داشته باشم.
وی افزود: براین اساس، شعب مدرس بروجرد(کد۶۶۰۱)، شهید بهشتی درود (۶۶۱۱)، انقلاب خرم آباد (۶۶۰۵)، امام خميني (ره) « دفان » نورآباد (۶۶۲۰) و ولايت کوهدشت (کد۶۶۱۰)، در زمره پنج شعبه برتر استان لرستان قرار گرفته است.
بهاروند در رابطه با برنامه ها و عملکرد شعب استان گفت: در سال گذشته تشکیل کمیته های بازاریابي و وصول مطالبات و همچنين برگزاري جلسات متعدد با روساي شعب و دواير ستادي به افزايش کارايي و انگيزه شعب جهت بهبود روند جذب منابع و كاهش مطالبات منجر گرديده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی باشگاه خيرين در استان اظهار داشت: در اين راستا گام هاي موثري براي هم افزايي و تعامل خيرين با هدف تجميع سپرده هاي آنان و تخصيص به نيازمندان واقعي جامعه صورت گرفته است.
مدیر شعب استان لرستان ادامه داد: در سال ۹۵ جلسات متعددی با صاحبان سرمایه ، شرکت های خصوصي و دولتي و سازمان ها برگزار شده است تا خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک را بيش از پيش به هموطنان معرفي نماييم.
وی همچنین تصریح کرد: شعب این استان با پرداخت تسهيلات ازدواج و اشتغالزايي ضمن ايفاي تعهدات بانکي به دولت توانسته اند، رضايت مشتريان و مراجعين را جلب کنند.
مرتضی بهاروند با تاکید بر تاثیر مثبت جابه جایي برخي شعب و جانمايي مکان جديد اظهار داشت: انتخاب شعب با دسترسي هاي بهتر براي مراجعين، افزايش چشمگير منابع و استقبال از خدمات بانک را به همراه داشته است و در سال جاري نيز با توجه به کارشناسي هاي انجام شده با هدف افزايش كارايي شعب و خدمات رساني مطلوبتر به مشتريان جانمايي شعب جديد را در دستور كار خود داريم.
مدیر شعب استان لرستان گفت: همچنین در سال گذشته برای تجهیز شعب به خودپردازهاي دوم تلاش شده و در همين راستا هشت شعبه استان لرستان به خودپردازهاي دوم و سالني تجهيز شده اند که امسال نيز اين روند ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: