کد خبر: ۴۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلي عضو هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها و طبلشي رئيس اداره پشتيباني بانک به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب در حوزه هاي مختلف بانکي به استان كردستان سفر كردند.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين سفر۲ روزه از دواير ستادي، شعبه بهاران سنندج و ... بازديد به عمل آمد و رهنمودهاي لازم در خصوص ضرورت گسترش فعاليت هاي بازاريابي، افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف، کنترل مصارف و راهکارهاي جلوگيري از بروز مطالبات ارائه گرديد.
محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازديد از شعبه بهاران سنندج گفت: تامين مايحتاج ضروري و کمک به رفع نيازهاي مالي طبقات مختلف جامعه از طريق پرداخت وام هاي قرض الحسنه و با کارمزد كمتر از ۴ درصد مهمترين اقدام مثبت اين بانك در راستاي ايجاد عدالت اجتماعي مي باشد.
پدرام در بازدید از شعب استان در جمع همکاران ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقای جايگاه بانک قرض الحسنه مهر ايران در کردستان بيان داشت: دستاورد بانک در زمينه هاي متنوع ارائه خدمت به هموطنان مانند ازدواج جوانان، تامين هزينه هاي درمان، دستگيري از مددجويان و رفع مايحتاج ضروري نيازمندان شايسته تقدير است.
وی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی را لازمه ارائه سرويس هاي بهتر عنوان کرد و بيان داشت: استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و پايانه هاي فروشگاهي، موجب تسهيل در دسترسي مشتريان به خدمات بانكي مي شود.
رئیس هیات مدیره بانک تصریح کرد: با توجه به گسترش عرصه هاي بانکداري نوين، همکاران بايد تلاش بيشتري براي بهره مندي مشتريان از بروزترين امكانات الكترونيكي و اينترنتي داشته باشند.
در ادامه توکلی عضو هیات مدیره نیز ضمن تاکيد بر رعايت ضوابط و مقررات کميسيون معاملات اظهار داشت: کليه فعاليت هاي معاملاتي بانك بايد در چارچوب قوانين و حدود اختيارات مديريت هاي استان و با اخذ مجوزات و تاييديه هاي لازم صورت پذيرد.
عضو هیات مدیره بانک افزود: تسلط کلیه همکاران بر بخشنامه های اداري و اجرايي سبب مي شود تا بانک در محيطي امن و با وسعت بيشتري در راستاي تحقق اهداف در نظر گرفته شده گام بردارد.
نجدی مدیر امور استان ها نیز با بررسی آمار عملکرد استان، پيشنهادات لازم در خصوص جذب منابع بازارهاي هدف،کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات ارائه نمود، همچنين نيازمندي هاي استان در حوزه اداره پشتيباني توسط طبلشي رئيس اداره پشتيباني بانک مورد ارزيابي قرار گرفت.
شایان ذکر است، در ادامه جلسه هم اندیشی روسای دواير ستادي و شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان کردستان با حضور رئيس هيات مديره، عضو هيات مديره، مدير امور استان ها، رئيس اداره پشتيباني و مدير شعب اين استان در محل ساختمان سرپرستي برگزار شد و مسائل و مشکلات همكاران مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت.
در این جلسه، عدل ستا مدیر شعب استان کردستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد شعب پرداخت و آمار اقدامات صورت گرفته به تفکيک شعب استان را قرائت نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: