کد خبر: ۴۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
نعمتی مدیر شعب استان یزد، ضمن تشریح اقدامات مثبت و موثر سال ۹۵ بانک در حوزه هاي بازاريابي و افزايش سهم شعب استان از بازارهاي هدف ، پنج شعبه برتر استان را معرفي کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پنج شعبه برتر استان يزد با توجه به شاخص هاي مختلف از قبيل جذب منابع،کنترل مصارف و کاهش ميزان مطالبات انتخاب شده است تا برنامه ريزي و نحوه فعاليت آنان سر لوحه ساير شعب قرار گرفته و پيشرفت متوازن استان براي سال جاري را به همراه داشته باشد.
براین اساس، شعب بافق(کد۷۶۰۴) با ۲۷۰درصد، امام شهر (کد۷۶۰۲) با ۱۰۳ درصد، نواب صفوی (کد۷۶۲۰) با ۱۰۳ درصد، انقلاب (کد۷۶۱۲) با ۸۴ درصد و مركزی (كد۷۶۰۱) با ۶۴ درصد رشد منابع نسبت به پایان سال ۹۴ به عنوان شعب برتر استان يزد معرفي شدند.
نعمتی، بازاریابی و جذب منابع موثر و ماندگار در حوزه شرکت های خصوصي از جمله شرکت سنگ آهن مرکزي بافق، اداره آتش نشاني، سازمان آرامستان ها و ... را يکي از اقدامات موثر در راستاي افزايش منابع استان دانست.
همچنین، پیگیری مستمر بازاريابي هاي انجام گرفته تا حصول نتيجه لازم، تعامل سازنده و ارائه راهکارهاي مناسب براي طرح هاي پيشنهادي شرکت ها و سازمان ها، سرعت عمل در تشکيل پرونده هاي اعتباري و واريز آنها در اسرع وقت، برنامه ريزي اصولي و پيگيري مجدانه جهت کاهش مطالبات، افزايش انگيزه و اصلاح ديدگاه پرسنل استان و ... از ديگر اقدامات مثبت و موثر انجام شده به منظور رشد شعب و دستيابي به اهداف تعيين شده مي باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: