کد خبر: ۴۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: وعده حزب کارگر به اصلاحات مسکن، مکرون و یک چالش تازه، بازی فن درلاین و صدای پای ظهور نازیسم در ارتش آلمان و تلفیق دو شرکت چینی به غول شیمیایی از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*وعده حزب کارگر به اصلاحات مسکن – گاردین
جرمی کوربین رهبر حزب کارگر در کمپین انتخابات زودهنگام انگلیس وعده داد که درصورت پیروزی اصلاحات مسکن را اعمال خواهد کرد. حزب کارگر در صورت پیروزی خواهان ساخت یک میلیون خانه در پنج سال است. حزب کارگر همچنین قول کاهش قیمت انرژی را داده است.
ظهور دوباره نازی ها در ارتش آلمان!

*نگاه مکرون به چالش تازه – وال استریت ژورنال
پس از پیروزی در انتخابات فرانسه ، امانوئل مکرون با چالش بعدی خود یعنی پیروزی در انتخابات پارلمانی روبروست .رئیس جمهور تازه فرانسه برای پیروزی و کسب اکثریت آرا در انتخابات پارلمانی باید با دیگر احزاب به توافق برسد. جنبش آن مارش( روبه جلو) نیازمند ایجاد اتحاد با دیگر احزاب است تا کنترل را در پارلمان در دست بگیرد.
ظهور دوباره نازی ها در ارتش آلمان!

*بازی فن درلاین - اشپیگل
نبرد اورزولا فن درلاین وزیر دفاع دربرابر نیروهای افراطی در ارتش و رسوایی نظامیان آلمان بیهوده است. بعد از رسوایی دستگیری یک افسر ارتش آلمان به اتهام داشتن گرایش‌های نژاد پرستانه و برنامه ریزی برای حمله تروریستی ، حالا بازرسان در پادگان دیگری در آلمان مدارکی مربوط به گرایش‌های نژاد پرستانه و نازیسم را یافته‌اند. وزیر دفاع دستور تفتیش تمامی پادگانهای ارتشی را داده است.
ظهور دوباره نازی ها در ارتش آلمان!

*تلفیق دو شرکت چینی به غول شیمیایی – فایننشال تایمز
دو شرکت انرژی چینی سینوچم و چم چاینا در گفتگو برای ادغام و تبدیل شدن به بزرگترین غول درعصه محصولات شیمیایی هستند. این دو شرکت بزرگ شیمیایی با این استراتژی بزرگ سعی در پیشبرد منافع خود در خارج از کشور را دارند . این دو شرکت دولتی با ادغام منافع بیشتری را برای اقتصاد چین خواهند داشت. ارزش این ادغام 100 میلیارد دلار تخمین زده شده است.
ظهور دوباره نازی ها در ارتش آلمان! 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار